Wysyłka

Uff,wracam z poczty.Kolegom,którym udzieliłem odpowiedzi wysłalem dzis przesylki.W sumie 1 paczka i 6 duzych kopert z wkladem. Sa tam obiecane akcesoria.Zalega jeszcze jedna przesylka do Yahoo.Nie mam jak zapakowac dwoch kadlubow Pokera.Moze jutro sie cos znajdzie i uda mi sie to wyslac.Na razie pakuje sie i przygotowuje do wylotu.Koledzy,ktorzy czytaja grupe przekaza mi,czy wszystko dotarlo.Dzialajcie wiec,latajcie i bawcie sie.Ja kilka dni poswiece na opryskiwanie pol herbacianych w Japonii duzym modelem. Reszta czasu na zwiedzanie i przyjemnosci na Kiusiu i Okinawie.Mam obiecany przejazd tym najszybszym pociagiem (ponad 400 km/h) Mam nadzieje,że przezyje.Poki co to cala doba lotu 4 samolotami i ostatni etap do celu szybkim wodolotem. Pozdrawiam Icom

Reply to
icom

Icom. Życzę bezpiecznej podróży, dobrego wypoczynku, wspaniałej przygody i dobrej pogody, dużej ilości wrażeń i przede wszystkim "a lot of FUN" Pozdrawiam, peTer

PS: Trochę Ci zazdroszczę, tam gdzie się udajesz mają najlepsze SUSHI na świecie.

Użytkownik "icom" snipped-for-privacy@exclusive.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Reply to
peTer

Peter! Proszę! nie mów nic o Sushi!... już całe biurko zachlapałem śliną... mniaaaaam!!!!

Reply to
mRqS

Masz racje Marku. Mi też ślina pociekła, jak pomyślałem o Sushi. Nigiri, Maki albo Hatahata-zushi, trochę sosu sojowego z Wasabi a na wstępie zupka - NIEBO W GĘBIE :) hmmmmm, ale się rozmarzyłem - coś czuję, że jutro zaszaleję i odwiedzę

. Nie wiem czy powinniśmy tutaj rozważać na temat kuchni japońskiej - NTG smacznego, :) peTer

Użytkownik "mRqS" <mrqs@USUNTO_buntownik.pl> napisał w wiadomości news:dc8f2d$nt1$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
peTer

Już nie mogę - Inaba jako sushi

ROLTFLLLLLUD

- owszem korzystam czasami - ale im jeszcze brakuje jakieś 40% żebvy to byo jakieś możliwe...

..ale z braku laku to cie rozumiem,

ostatni rok było nieźle z sushi na Moliera, ale z kolei obsługa za flow barem to jak 2-ch z wołomina którzy Panienki bajeruja opowiadając o Niemczech (RFN) ca 1985....

...chca być "hajowi" wyłazi słoma....

Ehhhh....

Zostła dobra ? Też badziew... ...ale ostanio się poświęciłem...

-------------- The Bocelot

Reply to
Bocelot

Użytkownik "Bocelot" snipped-for-privacy@tenbit.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

[...]

Polecam:

- smacznie a tanio!

Zeby nie bylo zupelnie OT: zaktualizowalem swoja strone.

Reply to
Ladziak

Użytkownik "Bocelot" snipped-for-privacy@tenbit.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

OK... nie są może naj... ale "z braku laku..." Dawno tam nie byłem - z reguły chodzę tam, gdzie mi najbliżej, albo po drodze. Teraz częściej bywam w Sadyba BEST. Ja osobiście nigdy nie miałem przyjemności skosztować oryginalnego, japońskiego shusi - nigdy nie byłem w Japonii - więc nie mam porównania. Najlepsze jakie jadłem w życiu były przyrządzone w Belgii w malutkim shusi barze w Brukseli. W wawie najbardziej smakowało mi suchi w hotelu Sheraton - polecam. pozdrawiam, peTer

Reply to
peTer