znalezione na sieci ...

w <news:e2g49l$sbs$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl> PeKlesyk napisał(a):
moze ma ktos plany tych lodzi :)
Reply to
Mati
Użytkownik Mati napisał:
SOA#1 :)
na stronie autora jest "plans coming soon"
nie chodzi prawidłowo pod mozilla , autor dupa
Reply to
AlexY
w <news:e2gfv8$mnm$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl> AlexY napisał(a):
No ja mam tylko mozille :D Jak bedzie tos mial to prosze na maila :) snipped-for-privacy@gorzow.mm.pl
Reply to
Mati
Od jakiego¶ czasu sprzedaj± taki model nasi s±siedzi (Czesi lub S³owacy) z EPP i o ile wiem to chyba Graupner te¿ to ma w sprzeda¿y. Dodatkowo kto¶ na allegro sprzedawa³ taki modelik :)
Valdi
U¿ytkownik "PeKlesyk" snipped-for-privacy@wierzbie.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:e2g49l$sbs$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
moze z takiego linku

tomm
w <news:e2j3r0$h2t$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> PeKlesyk napisał(a):
Z czego oni to tutaj buduja :) tzn chodzi mi o to styropiano podobne :) chyba jednorazowe talerzki sa z tego i podkladki pod mieso ;) ale gdzie i za ile moge to kupic :) i czy castorama wchodzi w rachube ?
Reply to
Mati
... zamiast kompinowac z tackami po mięsie polecam sklep
grubości 6mm i 3mm i przynajmniej nie jak u więwkszości sprzedaców format płyty 800x500mm to tutaj jest 1200x500mm tj. o 1/3 większy i taniej. W ciągu kilku dni materiał miałem w domu elegancka zabezpieczony przed uszkodzeniem płytek. .Kupowałem tam i polecam.
Pozdrawiam Zdzisław snipped-for-privacy@poczta.fm
----- Original Message ----- From: "Mati" snipped-for-privacy@SPAM.wp.pl> To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Monday, April 24, 2006 9:26 PM Subject: Re: znalezione na sieci ...
---------------------------------------------------------------------- Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>>
Tramp
Model nazywa siê "Hydrofoam". Jak kto¶ chce plany niech przy¶le mi e-mail: piotr/w domenie/forfun.com.pl - plany w formacie PDF wy¶lê w odpowiedzi. Pozdrawiam, peTer
Reply to
peTer
U¿ytkownik "AlexY" <alexy@irc.-cut_this-.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:e2gfv8$mnm$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
SOU #1 :)
Reply to
kyrzi
U¿ytkownik "Artur Serafin" ...
A¿ siê zastanawia³em, czy to nie kolejny sklep z V 1 A g r ± ;)
Dodam, ¿e ten film anonsowany by³ na grupie jaki¶ rok temu.
Zada³em sobie trud i za³o¿y³em no oczki gogle:
W±tek: Kto zidentyfikuje ? Od:Roh Data: Niedz. 12 Cze. 2005 17:49
A i kilka osób w kraju takimi lata. Przyk³adowy link:

Kaper

Kaper
to jest depron. jak bêdziesz mia³ szczê¶cie to bia³y znajdziesz jeszcze w OBI w dziale z tapetami pod nazw± Climapor. Stosuje siê to jako izolatory pod panele. Kosztowa³o to jakie¶ 30z³ za bodaj¿e 6 arkuszy
Reply to
mRqS
Mój w zesz³ym roku wyszed³ tak :)
nim tylko raz. Trudno to opanowaæ na pocz±tku. W ka¿dym razie nie rozbi³em. Stoi sobie i siê kurzy ;) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski