Latest threads in RC and scale modeling (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

[RC] jak wykonac hak
Witam, niedlugo bede montowal w kadlubie mojego szybowca hak do holowania (zestaw M³odzik z modelmaking). Model ma laminatowy kad³ub. W ksiazce "Zdalnie sterowane modele szybowcow" W.Niestoja na...
9
9

Farby - data ważności.
Witam, robiąc porządki znalazłem parę pudełek z farbami. Jest tego trochę i szkoda mi wyrzucać (jednak trochę to kosztuje), aczoklwiek przeleżały w szafie pewnie ze cztery lata. Czy macie...

[OT-wystawa]
Od 5 lipca w Muzeum Techniki czynna jest wystawa kolejek, w różnych skalach. Jest dużo modeli papierowych, b. ładnie wykonanych. Ciekawostką z której się cieszę jest model składu pociągu...

[RC] Cyfrowe serwa (małe)
Czesc Mam pytanie czy ktos spotkał sie z oferta serw cyfrowych wielkoscia odpowiadajacych HS81? Ja mam juz dosc ciagle padajacych potencjometrow w tych serwach wycieraja sie sciezki
1
1

Silniki bezszczotkowe własnej konstrukcji - pytanie
Witam, nie jestem modelarzem, ale nigdy nic nie wiadomo... :) Na stronie PWM znalazłem opis wykonania silnika bezszczotkowego ze starego silniczka od CD. Opis jest jasny i zrozumiały - nawet dla...

Przekrzywienie silnika
Mo¿e kto¶ mi wyja¶ni w jakim celu siê to robi?
6
6

PLANY tenenerek !!!!!!!!!
CZY NAPRAWDE NIKT NIE MA DOBRYCH PLANOW PROSTEGO TRENERKA NA SILNIK 5-7.5 CCM DOBRE PALNY =>>>dokladne szczegolowe itp POZDRAWIAM pp
7
7

Mirrage Hobby zywice
Witam Jak oceniacie ich figurki w skali 1 35 ? Mozna je zakupic? Czy to taka tandeta jak S Model? Drugie pytanie ktos moze sie zajmuje kopiowaniem zywicznym (to nie jest zwiazane z figurkami Mirrage...
4
4

Zdrada
Stało się i muszę się do tego przyznać w tym sezonie zdradzilem moją ukochaną pancerkę i druciaki na rzecz latających to od kilku lat i zaowocowało 3 modelami których koniec budowy ma się...
3
3

Pytanie do grupowiczów
Witam Wiem że to może nie jest odpowiednia grupa do zadawania tego typu pytań, ale jestem zdesperowany i naprawdę już nie wiem do kogo się zwrócić.Chodzi mi o rysunki konstrukcyjne...
20
20

Piła 2003 - pierwsze rozdanie
Witam:) Pierwsze wieści na temat Zlotu w Pile. Najważniejsze: Termin ULEGŁ ZMIANIE!!! Ostateczny - klepnięty już z WADZAMI Aeroklubu Pilskiego - termin Zlotu w Pi le to: 29 - 31 SIERPNIA 2003 W...
4
4

Znów online! >>>Piotrp_de<<< :-)
Cześć, melduję się znów online po 5 tygodniowej "banicji" w klinice rehabilitacyjnej. Nie mogę odżałować, że nie byłem na Żarze, ale za to już napewno wybiorę się do Piły! Dzięki...
2
2

Farby dupli-color
W celach eksperymentacyjnych zakupilem za 6 zl w hipermarkecie farby w sprayu dupli-color i musze przyznac, ze przepieknie kryja plastik. Testowalem z bialym kolorem i wystarczy jedna warstwa, aby...
1
1

synowie marnotrawni
Przez wiele postow przewija sie watek powrotu po latach do tego pieknego hobby. Sam zaczynalem w dziecinstwie, teraz jestem po 30'ce i od ponad roku reaktywuje sie jako modelarz. Jak sadzicie, z czego...
9
9

symulator
witam sk±d mogê kupiæ/¶ci±gn±æ oprogramowanie symulacyjne do helikoptera?? pozdrawiam Mirek
16
16