Latest threads in RC and scale modeling (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Jakimi farbami malować tygrysy w operacji cytadela?
Pytanie w tytule.

Rogallo, czyli Batman w rzepaku (RC)
Kilka razy wypowiadałem się na temat modelu Rogallo (Batmana, jak mawia moja luba) niezbyt pochlebnie. Zaczęło się od kłopotów w czasie składania zestawu. Potem krótkie loty na pakiecie...

Polscy pancerni 1/35, prośba o pomoc.
Witam Do modelu polskiego Leoparda bedzie mi potrzebna załoga. A współczesne mundury, to coś, na czym znam się słabo. Zestawu polskich pancernych w 1/35 nie ma, więc trzeba przerobic jakiś...
3
3

czesc wszystkim !! :-)
czesc! korzystam z usenetu od kilku lat, ale na ta grupe jeszcze nie dotarlem.. ;) nazywam sie Grze¶ i mieszkam w Gdyni i (co najistotniejsze) powrocila mi dawno porzucona, dziecieca chec zbudowania...

[plastik-pancerka] Lufy toczone.
Witam wszystkich pancerniaków. Chciałem poinformować w szczególności tych z 72-ki, że frma ABER wprowadziła w tym miesiącu do sprzedaży lufke toczoną dla TIGER I. sama lufa jest aluminiowa,...

Odp: Odp: Witam i od razu pytam
Witam, Pyta³e¶ jeszcze o "Bird of Prey". Czy on ma co¶ wspólnego z Boeingiem X-45 ? Bo to bezpilotowiec... Pozdrawiam
2
2

strona - uaktualnienie
Uprzejmie zawiadamiam,¿e uaktualnili¶my nasz± stronê w dziale - modele o kilka nowych - m.inn. Spitfire - statyczny i w locie i PZL 101 Gawron / Model Making/ statyczny i w locie - zapraszam

Przeguby kuliste, gdzie kupic ?
Witam serdecznie. Mam pytanko, gdzie mozna kupic (zdobyc) koncowki popychaczy z przegubami kulistymi oraz z otworem wewnetrznym 4mm? pozdrawiam Ben.
3
3

Modelarze-poszukiwani
Chętnie poznam modelarzy z Białegostoku i okolic. Pozdrawiam, Paweł Siemieńczuk
7
7

Model Redukcyjny
Czy ktos z Was moze wie kiedy pojawi sie pierwszy numer na ten rok MR i co w nim bedzie? Troche mnie zzera ciekawosc. Pozdrawiam. Maciek
3
3

Nowy sposób na ciśnienie do aerografu.
Drodzy grupowicze! Niedawno wymyśliłem (chociaż być może ktoś już go zna) nowy,"samochodowy" sposób na ciśnienie do aerografu, który szczególnie polecałbym dla posiadaczy samochodów. Jest...
3
3

Jak to nazwac?
Witam Aktualnie jestem w trakcie budowy modelu jachtu w skali 1:20 ktory ma prawa burte pelna a lewa ....gola jak nastolatka w Chalupach czyli pokazuje cale wnetrze pytanie: Jak nazwac tego typu...
1
1

[RC] Kto wykona model samolotu?
Witam ! Poszukujê osoby która wykona na zamówienie prosty model samolotu ( elektryk ) z dostarczonych rysunków ( mog± byæ ewentualnie same skrzyd³a ) . Zaznaczam , ¿e musi byæ wykonany b....

Odbiornik sterujujacy problem!
Dzieñ Dobry Jestem w kwesti budowy modeli zupe³nym amatorem (¶wiadczy o tym choæby to, ¿e nie znam fachowej terminologi modelarskiej), zrobi³em sobie jednak w³asnymi si³ami model p³ywaj±cy...
1
1

RE: [plastik] odzyskiwanie modeli
Witam Jakos rozcienczacie Kreta czy nie? Pzwel
2
2