Ansys-Ciepło-Książki

Witam, temet ten jest juz troche powtarzany ale szukam ksiązek - oczywiście najlepiej po polsku - opisujących następujące problemy:

- przepływ ciepła, analiza termiczna w stanie ustalonym i nieustalonym,

- analiza sprzężona: termika + wytrzymałość

Z tego co przeszukałem goole to raczje na sukces nie licze ale może jakiś skrypt na uczelniach ktoś wydał. ewentualnie co możecie polecić z literatury zagranicznej??

Dzięki

Reply to
gambolo

Nie licz że coś znajdziesz a jak już znajdziesz to daj znać;) Osobiście polecam Tutorial +

Janek

Użytkownik "gambolo" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:op.s3jcwmgcevngbs@gulgulq...

Hej, W wydanym niedawno skrypcie PW "Ćwiczenia z zastosowaniem systemu ANSYS" znajdują się dwa ćwiczenia opisujące zagadnienia naprężeń cieplnych w stanach nieustalonym i ustalonym. Również w Helpie z Ansysa powinny być jakieś przykłady z interesujących Ciebie zagadnień. Pozdrawiam.

Reply to
Robert

Dnia 17-01-2006 o 22:43:47 Janek snipped-for-privacy@epf.pl napisał:

No na wielkie sukcesy to nie licze ... a jestem zupełnie zielony w tym temacie więc szukam poomacku :)

Reply to
gambolo