Ansys-Ciepło-Książki

Witam,
temet ten jest juz troche powtarzany ale szukam ksiązek - oczywiście
najlepiej po polsku - opisujących następujące problemy:
- przepływ ciepła, analiza termiczna w stanie ustalonym i nieustalonym,
- analiza sprzężona: termika + wytrzymałość
Z tego co przeszukałem goole to raczje na sukces nie licze ale może jakiś
skrypt na uczelniach ktoś wydał.
ewentualnie co możecie polecić z literatury zagranicznej??
Dzięki
Reply to
gambolo
Użytkownik "gambolo" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:op.s3jcwmgcevngbs@gulgulq...
Hej, W wydanym niedawno skrypcie PW "Ćwiczenia z zastosowaniem systemu ANSYS" znajdują się dwa ćwiczenia opisujące zagadnienia naprężeń cieplnych w stanach nieustalonym i ustalonym. Również w Helpie z Ansysa powinny być jakieś przykłady z interesujących Ciebie zagadnień. Pozdrawiam.
Reply to
Robert
Dnia 17-01-2006 o 22:43:47 Janek snipped-for-privacy@epf.pl napisał:
No na wielkie sukcesy to nie licze ... a jestem zupełnie zielony w tym temacie więc szukam poomacku :)
Reply to
gambolo