Egazmin na zarządcę nieruchomości czy maktoś opracowane pytania?

W tym roku zdaje egzamin państwowy na zarządce nieruchomości ściągnełem już przykładowe pytania ze stronu Ministerstwa Infrastruktury i zauważyłem że
iejs ich nie mało. Czy moze macie opracowane chociaż część pytań!! Prosze pomóżcie!!

czy na egzamin tez mamy za ciebie pojsc?

Nie ale 1500 pytań nauczyć się do grudznia to troche dużo nie uważasz? Chodze na kursy za które zabuliłem troche kasy ale sądze ze mi to nie wystarczy aby zdać egzamin. Dlatego szukam pomocy.
Czesc!
targus wrote:

Nie.
To sie doucz. Niektorzy tak robia. Albo znajdz sobie takie zajecie, do ktorego nie trzeba bedzie sie za duzo "przyuczac" (np. kopanie rowow - podpierania lopaty i saczenia browara mozna nauczyc sie b. szybko). I na kursach tez zaoszczedzisz.
Pozdrawiam, robal.

Można też zawsze zostać ornitologiem i zbierać robalki mój ty robalku heheh Pozdrawiam
Czesc!
targus wrote:

1. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ doucz sie 2. tez trzeba sie duzo uczyc, wiec chyba tez nie dla Ciebie :]
Pozdrawiam, robal.