Elektrowrzeciono?

http://imageshack.us/a/img42/3156/1mha.jpg Jest takie coś na A. Chyba to nie jest elektrowrzeciono. Widać stożek i klin na nim.
Napęd czegoś? Sprzedający nic nie wie. Co to za pokrętła z boku? Wygląda jak smarowniczki. To z plombą. Są po obu stronach.
Robert
On Tuesday, 18 June 2013 11:15:50 UTC+1, Robert Wańkowski wrote:

Coś hydraulicznego. Pokaż zbliżenia tabliczek znamionowych. Jak to sp rzedający nic nie wie? Zajumane?

Nie wiem czy firma TOS Hydraulika Vrchlabi zajmowała się elektryką ;)

Wygląda to na przyłącze hydrauliczne. A plomba gwarantuje, że to nówka nie śmigana ;)
"Miroslaw Kwasniak"

Podobno nówka. Myślałem, że to na prąd. A to pędzone hydrauliką. Przyłącze elektryczne to pewnie do sterowania. No to podam linka, ale nie lubię tego robić bo za miesiąc będzie martwy. http://allegro.pl/elektrowrzeciono-i3329682244.html Na drugiej tabliczce doczytałem się części opisu SP? 0,5A 74 21 Elektro zawór?
Robert
W dniu 2013-06-18 12:59, Robert Wańkowski pisze: /.../
Może po ilości *złącz elektrycznych* coś będzie wiadomo. Ta szara puszka wygląda dosyć bogato.
--
P. Jankisz
On Tuesday, 18 June 2013 12:24:03 UTC+1, PeJot wrote:

zara puszka

Mi śmierdzi prądniczką tachometryczną albo jakąś formą enkode ra, ale ja się nie znam. Konrad

Przez takie malutkie złącze to mocy za wiele się nie doprowadzi. To musi być sterowanie albo pomiar.
Łukasz
W dniu 2013-06-18 14:43, Ukaniu pisze:

Elektrowrzeciona niekoniecznie muszą mieć parę kW.

A moc przekazywana hydraulicznie.
--
P. Jankisz
On 2013-06-18 12:59, Robert Wańkowski wrote:

A ten nie ;-) http://archi.inosak.org/imgdb/item3329682244_1.html
Włodek
"Włodzimierz Wojtiuk"

Takie to proste, dziękuję.