Gwint -> Rysunek -> Przekr├│j

Witam !!!
Chcia│bym, ┐eby kto mi powiedzia│ jak siŕ na rysunku [technicznym] zaznacza gwint, np rysuj▒c schemat nakrŕtki, b▒d╝
Âruby, ale raczej chodzi mi o gwint wewnŕtrzny. Najlepiej jakby kto mia│ jakie odnoÂniki do stron ze zdjŕciami, bo nie mog│emby│ sie doszukaŠ tego nigdzie na necie. I jak wygl▒da przekrˇj takiej nakrŕti z uwzglŕdnieniem gwintu...
regards, whaRton
Add pictures here
Ôťľ