Ile KW zużycia

Witam mam gorącą prośbę czy możecie mi oblczyć orjętacyjne zużycie prądu na
dobę:
1. Konwektor elektryczny | TERMAL PLUS | 2000 W CZESTOTLIWOŚĆ 50 Hz ( KTOŚ
MI MÓWIŁ ZE ON SIĘ sam wyłacza jak się nagrzeje czy to prawda)
2. Kuchenki elektrycznej w przeliczeniu na 1 godzine kuchenka jednopalnikowa
elektyyczna taka jak
mi napisać jak można szybko obliczyć każde użądzenie . Jezeli to
możliwe
Dziękuje i pozdrawiam
Reply to
mis123
Dnia 2007-01-15 19:42, Użytkownik mis123 napisał:
Nie bardzo możliwe bo w zależności od przyjętych założeń (w przypadku kuchenki choćby ilości i rodzaju przygotowywanych posiłków dziennie) wynik będzie się różnił kilkukrotnie (jak nie więcej).
Reply to
Michał Grodecki
Grzejnik elektryczny czyli konwektor non stop oczywiscie wyłacza sie w miare nagrzania pomieszczenia Kuchenka srednio 2 godziny dziennie
Użytkownik "Michał Grodecki" snipped-for-privacy@usk.pk.edu.pl.wytnij.to> napisał w wiadomości news:42ba1$45abcbb7$57cf5e39$ snipped-for-privacy@news.chello.pl...
Reply to
mis123
Dnia 2007-01-15 20:05, Użytkownik mis123 napisał:
ma moc 1500 W czyli licząc 2 godziny dziennie pójdzie około 3 kWh na dobę. Do grzejnika nie mam wyczucia ile czasu w ciągu doby będzie pracował - zależy choćby od temperatury zewnętrznej, izolacji ścian, nawyków temperaturowych mieszkańców itp. itd. Oszacowanie od góry 2 kW * 24 h = 48 kWh, ale to na pewno co najmniej kilkukrotnie zawyżona ocena.
Reply to
Michał Grodecki
Michał Grodecki napisał(a):
Och!... Nie badz taki skromny ;) W przypadku kiepsko zaizolowanego budynku potrafi pracowac w trybie od 1:2 do nawet 1:1 :) Czyli 48kWh dzielimy na 3 badz 2 :)
Reply to
zbigi