Jak wyhamować globus?

No to ciekawe, bo we Wrocławiu (jeszcze) nie spamują.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Gdynia miasto portowe, dużo marynarzy, migrantów, międzynarodowych kombinatorów i międzygalaktycznych łazików. Ktoś uznał że trzeba ich chronić, wysłał esemesa :-)

W dniu niedziela, 8 marca 2020 18:25:56 UTC+1 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

Ciekawostka że ambasada koreańska w esemesach nie ostrzega przed wirusem, tylko przed podrabianymi uberami i złodziejskimi klubami gogo.

W dniu 08.03.2020 o 18:09, Piotr Wyderski pisze:

W Małopolsce też.

Reply to
Robert Tomasik

Dnia Sun, 8 Mar 2020 08:55:40 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

Po niemiecku, angielsku, polsku ?

Szkopskie formularze do polskiego ministerstwa ? Troche dziwne.

Byc moze rozpoznali po telefonie wlasnie. Sprawdzili jakie kraje zwiedziles. Numer masz polski, koreanski ?

Dnia Sun, 8 Mar 2020 12:16:54 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

Chyba jeszcze nie calkiem

Może już po prostu pozamiatane, bo w Niemczech od paru dni zaraza szaleje, to i musieliby coś też robić z przejściami lądowymi.

Reply to
Marcin Debowski

W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 06:26:39 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

Pani pyta po jakiemu wolisz, na locie ICN-MUC wybór był między niemieckim, angielskim, a koreańskim, na MUC-GDN były niemieckie, angielskie i polskie. A że pani szybciej je daje niż odpowiesz, to ja dostałem po sztuce każdego, więc sobie porównałem. Dosłowne tłumaczenie, nawet ilość kratek do wpisywania literek taka sama w każdej linijce. To jakaś bardziej skoordynowana akcja.

Może one idą do jakiejś agencji unijnej, która cały ten bajzel koordynuje. Ciekawostka, bo na żadnym formularzu nie było standardowej unijnej formułki kto zarządza tymi danymi osobowymi. Adresy, telefony, osoby które powiadomić jak padniesz itd. Jakoś nikt nie protestował, więc ja też wypełniłem.

Mam dwa, podałem koreański. Esemesy przychodzą na polski. W niecałe dwa dni przyszły już cztery.

W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 06:30:49 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

Panie, medycyna katastrof w SZ to jest temat na komedię. Zapytaj ich jaka jest bezpieczna ilość zarażonych, poza którą nie da się opanować epidemii żadnymi dostępnymi środkami. I jak to się wylicza. Nie patrz co odpowiedzą, tylko jak odpowiedzą. Czy mają sprawę rozpracowaną, czy odpowiedź biorą z dupy.

Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 06:26:39 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

Niemcy na lotnisku pewnie wszyscy angielski znaja, ale koreanski to pewnie prawie nikt :-)

Dobrze, ze choc tu ktos zadbal.

Nie wiem, czy ma sens ... powinno raczej do polskiej agencji ... Sanepid ?

Uuuu, ciekawostka :-)

A tymczasem w kraju zaczyna sie. Ilosc chorych rosnie lawinowo (juz 9 potwierdzonych), obywatele panikuja/wykazuja sie czujnoscia

"Pendolino unieruchomiono z powodu alarmu związanego z koronawirusem. Pociąg jadący z Kołobrzegu do Krakowa został zatrzymany na Dworcu Centralnym w Warszawie.

Maszynę zatrzymano po tym, jak jeden z pasażerów zaalarmował, że inny jadący pociągiem podróżny źle się czuje i kaszle. Z tego powodu wykonano telefon alarmowy do policji i służb sanitarnych. Pociąg zatrzymał się w Warszawie.

Usłyszeliśmy przez głośniki, że wszystkie drzwi pociągu zostały zablokowany i że czekamy na służby sanitarne. Od tej pory nikt nie informuje pasażerów, co się dzieje i co dalej. Nikt nie może wyjść z pociągu, ani do niego wejść - mówiła jedna z pasażerek w rozmowie z portalem Onet.pl. Krakowa został zatrzymany na Dworcu Centralnym w Warszawie. Pasażerów trzeba było skontrolować /Mariusz PIekarski /RMF FM Pasażerów trzeba było skontrolować /Mariusz PIekarski /RMF FM

[...]

Na peronie zaroiło się od służb, są policjanci, pracownicy Straży Ochrony Kolei, są też chyba pracownicy sanepidu. Część z nich weszła do Warsa. Na peronie widzę nawet SOK-istów z psem - mówi pani Kamila.

Pendolino stało na dworcu przez około dwóch godzin. Służby przeprowadziły wywiad z pasażerami oraz spisały ich dane.

Maszyną jechało ponad 300 osób. Skontrolowanych podróżnych przesadzono do innego pociągu i ruszyli w dalszą trasę do Krakowa.

Sanepid i resort szukają odpowiedzi, kto podjął decyzję o dezynfekcji i przesiadce pasażerów. PKP Intercity przekonuje, że była to decyzja sanepidu. Służby rządowe - że to samodzielna decyzja PKP.

Nie ma też odpowiedzi, czy alarm pasażerów był uzasadniony. Maszyną jechał podróżnik z Azji, który miał kaszel. Nie wiadomo też, co stało się z tym pasażerem.

No to chyba z automatu rozszylaja ... ale cos im nie wyszedl.

Wlasnie zapowiedzieli wyrywkowe kontrole na przejsciach.

Ciekawe co to ma dac - wyrywkowych nosicieli zatrzymaja, a reszta przejdzie bez problemu ?

W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 18:36:16 UTC+9 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

Tradycja starsza niż lotnictwo, bo wzięta ze zwyczajów morskich. Samolot Lufthansy.

W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 18:39:04 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

W samolocie tak z jedna trzecia załogi kabinowej to Koreańczycy. Na bramce też zawsze jedna pani jest skośnooka. Jak szukasz załóg nazi-onalistycznych, czystych rasowo z blond włosem i blue okiem, to w Locie łatwiej będzie.

Super. O jednolite formularze zadbali, moja wdzięczność nie zna granic.

I co ten Sanepid ma z tym zrobić?

Dżejef, no co Ty? Przed chwilą byłeś przepełniony wiarą w niepokalaność epidemiologiczną Polski, a teraz tymczasem coś? I co teraz z nami wszystkimi będzie? No weź coś powiedz!

Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 18:39:04 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

Tym z Korei czy tym MUC-GDN

Nie chodzi o czystosc rasową, tylko o przydatnosc koreanskich formularzy dla niemieckich sluzb :-)

A przeciez "skosnooka" nie znaczy, ze choc pobieznie koreanski zna..

Widac ktos pomyslal, a nie calkiem na zywiol i do kosza :-)

Ewidencje prowadzic. Sanepid jak sie okazuje od tego jest (sanitarno-epidemiologiczna)

Wierzylem ze tego w kraju nie bylo, ale wiedzialem tez, ze przyjdzie. Wiec Twoj zarzut, ze w kraju "do tamtej pory" zrobiono 300 testow nie byl zasadny.

A teraz jak widac zagrozenie rosnie i testy beda masowo potrzebne.

Ciekawe czy sie pomylilem w tej wierze. I ciekawe, czy testy beda ... na razie jak widac, ktos 3.5mln zl przytulil.

Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 18:36:16 UTC+9 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

Sprawdzic, czy zarejestrowany w Niemczech :-)

W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 20:25:23 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

Na MUC-GDN latają dwie Helgi Pipke, więcej załogi CRJ-900LR nie bierze.

Niezależnie od języka, kratki do wpisywania danych są identyczne- jakby przystosowane do skanowania. Tylko instrukcje co gdzie wpisywać są w różnych językach.

Ona tam czyta komunikaty dla pasażerów, ustawia kolejkę itd. Chcesz mnie przekonać że nie jest Koreanką?

Zagrożenie nie rośnie teraz, tylko dwa miesiące temu rosło. Teraz to widzisz skutki dotychczasowej bezczynności.

A jak myślisz?

Razy tysiąc. Za milionami im już się nie chce schylać.

W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 20:27:09 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

W Niemczech. D-AIXF. Nawet nazywał się Bochum.

To zrób jakąś przekładnie. Wtedy korba będzie się kręcic wolno, a sprzęgło szybko.

Reply to
robot

Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 20:25:23 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

Bardzo mozliwe ... ktos pomyslal ? :-)

Zagladales przez ramie, z czego czyta ? :-)

No dobra, zakladamy ze Lufthanse stac na paru koreanskich pracownikow.

A Lot do Korei nie lata ?

Ale raczej nie u nas.

No i co proponujesz w ramach czynnosci ? Zamknac granice kraju 2 miesiace temu ? Kwarantanne wprowadzic

Mysle, ze nie. Chocby dlatego, ze tych 300 testow co pisales, wtedy zaden nie wykazal CoVid-19, a przeciez badano tylko tych o duzym pr-stwie.

Na razie wiadomo tylko o mln.

W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 21:48:39 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

Nie wiem kto i co pomyślał, wiem że wszystkie są z jednego źródła. Nie ma polskich, nie ma niemieckich. Są unijne. Znaczy że te dane są zbierane przez kogoś w KE.

Sam wrzuciłeś zdjęcie. Nie wiesz co na nim było? To po co wrzucałeś?

Wiadomo, Polska jest nie do ruszenia. My na Tygrysy mamy Visy.

No kogo badano? Gdzie one były? Nie gadaj że nie wiesz.

Tobie wiadomo?