Kios-ciepło

Zagadałem sie przy kiosku,a szybka odsunięta i zimna gościowi naszło.Zastawiałem się, że XXI wiek a brak rozwiązań dotyczących takich
okienek. A może się myle ? Są jakieś sensowne zabezpieczenia przed utratą ciepła okienkiem w kiosku Ruch? Może jakaś "kurtyna powietrzna"?
Ogni

Za dawnych, dobrych czasów, wieszali nad okienkiem dużą żarówkę z odbłyśnikiem lub promienniki podczerwieni (przynajmniej tak wyglądało). Teraz pewnie niezgodne z jakąś tam dyrektywą :) Wojtek
--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

Nie zawraca się dupy sprzedawcy :) Odsuwa okienko, proszę gazetę, proszę pieniądze, oto reszta, dziękuje, do widzenia, zasuwa okienko. Do gadania może sobie założyć zestaw głośnomówiący jak dawniej na dworcu.

W zime stulecia modne byly obrotowe talerze. Sprzedawca kladl towar w swojej przegrodce, klient drobne monety w swojej i po obrocie nastepowala wymiana.

Zaprojektuj i wyprodukuj takie coś o czym piszesz. Jak dobrze trafiłeś w temat to sprzedasz kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy jeszcze w tym roku.

napisał(a):

biorac pod uwage mrozy jakie mamy tej zimy....
--
pozdrawiam
Andrzej