Luzy na łożysku

No to i tak swietnie. Ciekaw jestem za ile kupię taką pokrywę do jakiegos typowego silnika, albo np obudowę skrzyni biegów do samochodu.

J.F

W dniu 18.08.2022 o 13:33, cef pisze:

Tak, już jeden chciał powiedzieć, kto wziął łapówkę. No to "się powiesił" :)

Masz tutaj:

Wiesiaczek

W dniu 2022-08-18 o 14:50, Wiesiaczek pisze:

Daj spokój, teczki i haki to karma dla plebsu. Równie dobrze mógłbyś łyknąć wersję, że facet nagadał tyle, żeby uprawdopodobnić takie swoje odejście, bo chciał się uwolnić od kredytów i prysnął na Zanzibar czy gdzieś tam. Poza tym nie przypominam sobie, żeby o Kraśniku coś było, więc link bez związku.

Reply to
cef

Bo nie mają takiej potrzeby. Jakby mieli to by kosmosy im z ręki jadły.

Reply to
Marek

Poprawka, 450 to kosztowała w zeszłym tygodniu. W tym tygodniu już widzę cenę 559. A w 2017 kupiłem ją za 380...

Reply to
Marek