Obrazki z wskaźnika laserowego - jak ?

Moglibyście mi powiedzieć jak uzyskuje sie różnego typu "obrazki" w popularnych wskaźnikach laserowych ? z tego co zauważyłem w każdej "końcówce" jest coś w stylu błony, czy wykorzystuje sie tu zjawisko dyfrakcji ?

mógłby ktoś cos dokładniej powiedzieć? albo podać jakiegoś linka ? googlowaem, ale nie mogę dobrać słów kluczowych..

Reply to
Rockk

hologram, siatka dyfkakcyjna.