płyta gipsowa BSP

Witam!

Właśnie trzymam w ręku ćw. projektowe z fizyki budowli i wśród wielu materiałów pojawia się tam tajemniczy wpis: p. gips. BSP - myślę, że chodzi tu o płytę gipsową BSP, tylko, że googlując już troche nie mogę nic na temat takiego materiału znaleźć (chodzi mi głównie o opory cieplne / przenikalnosć cieplną). Jedyne na co się natknąłem to:

ęde wdzięczny, za każdą pomoc. pozdrawiam

kamil

Reply to
Vorador

Cp=1000 J/(kgK) ro=1000 kg/m3

Reply to
Łagoda

A można wiedzieć, skąd pochodzą te wartości i co to jest ta płyta BSP? Bo jedyne co mi się kojarzy to płyta kartonowo-gipsowa ale z oznaczeniem BSP się nie spotkałem.

pozdrawiam kamil

Reply to
Vorador

Wartości są PN-EN ISO 6946. Nie wiem jak można studiować fizyke Budowli i nie znać tej normy. A co do PSB-nie wiem co to jest. Powyższe wartości to płyta GK.

Reply to
Łagoda

Norme znam i mam, ale jak sam widziałeś nie ma tam oznaczenia BSP, w googlu też nic nie znalazłem więc pomyślałem, że może ktoś z was się z czymś takim spotkał. Skoro nie to wpisuje to jako płyte GK i licze dalej. A w poniedziałek zapytam się pana doktora co to za cudo jest ;)

pozdarawiam kamil

Reply to
Vorador

Vorador napisał(a):

Poszukaj: pustaków zasypowych BSP Pozdrawiam Wwa

Reply to
Wwa