Projektant obudowy metalowe.

W dniu 2014-12-22 09:14, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Dogadać się oczywiście da, wszystko kwestia ceny. Raczej nie liczyłbym na pełną wyłączność - wystarczy w Twoim projekcie zmienić kilka dupereli by powstało zupełnie coś innego ( to już udowodnią prawnicy jakby co ). A łatwiej jest zmienić coś co istnieje, niż rysować to od zera.

Reply to
PeJot
Robert Wańkowski

W dniu poniedziałek, 22 grudnia 2014 10:57:46 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

Gość popisać sobie przyszedł a Ty że zaraz problem ze skrzynką.

Reply to
kogutek444

@Konrad Nawet nie chce mi się tego sprawdzać. Kolega z pokoju obok na targach we Francji spotkał chińczyka. Jak chińczyka było stać na to by dotarł do Europy to musi być jakaś porządna firma - pomyślał kolega.

Zostało zamówione 5000 pigtaili = metr przewodu światłowodowego + złączka.

A ja że jestem nowy w firmie więc dostałem polecenie sprawdzenie jakości.

50% słownie pięćdziesiąt procent było do wyrzucenia. Firma oczywiście się nie odzywa od tamtej pory-zapłacone z góry.

@ Kogutek Dacia auto i Mercedes też auto a jednak się czymś różnią. Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach.

@Robert Teletechnika pudełka jakie używa twój dostawca interenetu. Też myślałem że wpisze w google i wyskoczy mi setka. A tu dupa. Każdy zrobi tylko dokumentacje techniczną trzeba. A skąd ja mam mieć papiery?

Reply to
Bolko

W dniu poniedziałek, 22 grudnia 2014 14:28:34 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

No cóż, jak potrzebujesz skrzynkę, to musisz umieć ją sobie narysować. A jak nie umiesz rysować, to Alibaba Ci pomoże. Ale jak nawet kupować nie umiesz, to Alibaba nie pomoże. Zaczarowany ołówek by pomógł...

Dnia Mon, 22 Dec 2014 05:28:34 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

I co z tymi pigtailami ?

Bo ja mam podejrzenie, ze spora czesc tej taniej chinszczyzny, to odrzuty.

Powiem tak - albo slabo szukales, albo slabo wam zalezy, ze sie nie potraficie dogadac, albo Chinczycy robia to 3x taniej i u nas ten przemysl zanikl.

Przeciez to jest wszedzie. Na listy, na elektryke, na apteczke, na klucze. Na sieci komputerowe. Ktos to robi, i na pewno ma czlowieka, ktory sie na produkcji zna i potrafi przygotowac dokumentacje wedle zyczen klienta.

Dnia Sat, 20 Dec 2014 02:43:01 -0800 (PST), snipped-for-privacy@gmail.com

Produkcja wykrojnikow tez chyba potaniala, wiec moze juz przy 300 tys sie oplaci.

No i Chinczyk je zrobi, sprzeda na calym swiecie, i laser bedzie za drogi :-)

Przy prostych cieciach sprawdzaja sie reczno-cyfrowe gilotyny.

Ale każdy był oddzielnie zapakowany i każdy miał naklejkę z parametrami że jest wszystko OK.

Dobre pigtaile poszły do klienta, złe do kosza. Były na tyle tanie że nie dopłaciliśmy do interesu. Ale też nie zarobiliśmy.

Zauważ że część to sklepy. A do drugiej części dzwoniłem i nie jest zainteresowana

Reply to
suryga

Dnia Mon, 22 Dec 2014 06:23:52 -0800 (PST), snipped-for-privacy@gmail.com

sklepy, ale skoro one sprzedaja, to ktos to robi. Chinczycy, np Schneider, nieznany podwykonawca Schneidera, chinski podwykonawca ?

A wielkosc zamowienia jaka ?

W dniu poniedziałek, 22 grudnia 2014 14:28:34 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

Pojebało Cie, jaki papier? Chyba taki przypominający toaletowy do owijania żeby farby nie porysować w transporcie. Jedyny dokument od dostawcy to faktura VAT albo rachunek uproszczony. Jak Ci gigantomania bije na dekiel to u jubilera możesz zamówić. U normalnych liczy się nie marka ale stosunek jakości do ceny. W takim rankingu Dacia wypada lepiej niż Mercedes.

Reply to
kogutek444

W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 01:36:54 UTC+1 użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:

Trochę racji z dziurką miał. Dziurka to po wiertle, wymiar raczej w klasie tolerancji dla stylisk do grabi i wideł. Otwór to po rozwiertaku, szlifowany, przeciągany. Weźmiesz źle naostrzone wiertło fi10 a dziura wyjdzie 11,5.

Reply to
kogutek444

To nie do końca tak. Możesz zdefiniować pojęcie "jakość". Przedstawiciel handlowy potrzebuje dupowozu który posiada cztery koła kierownice i hamulce. Prezes potrzebuje jeszcze prestiż i elegancja. A tą "jakość" jest w stanie zapewnić tylko merc.

I do meritum Na dużych projektach jest/powinien być pan od jakości. A taki pan potrzebuje dużo papieru żeby go tyłek nie bolał jak będą go lać za to że np.: koło w mercedesie odpadło. On przecież ma papiery na wszystko że wszystko jest OK.

Reply to
suryga

W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 16:18:54 UTC+1 użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:

masz rację z koniem kopał się nie będę.

Reply to
kogutek444

W dniu 2014-12-22 o 14:28, Bolko pisze:

Konkretnie jaki papier Cię martwi? Bo większość tych jakościowych dupochronów jest oświadczeniem producenta typu, że jest zgodne i nie zabija (przynajmniej od razu :-))

Reply to
cef