Trochę rozrywki

http://www.metacafe.com/watch/754244/red_devil_in_action /
http://airtoimedia.nl/web/upload/JurgenHeilig/ACR2007-3D-Extreme.wmv
No i bardzo ciekwawy w tym miesiącu program:
http://www.modellfliegerkanal.de /
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Einfach schoen :)
Tylko nie rozumiem tego starszego pana pod koniec - po kiego grzyba robić makietę 1:1,6 ? Niech zrobi 1:1, wsiądzie i poleci :)
Michał

Dokładnie. :) Też tych wielkoskalowców nie kumam. Pozdrawiam, Tomek

Ilu modelarzy myśli: "Po co się narażać?" ;)

No i fajnie jest. Jeden woli córkę, drugi mamuśkę. Ja np. "nie kumam" trzymając się Twojej terminologi depronowców. Ale czy to źle, że i depronem się daje latać? Każdy w modelarstwie powinien to trobić, co mu sprawia największą frajdę lub jet tym "akuratnym" na jego poziomie modelarskiego rozwoju, względnie na co go stać. A jak by nie było - te największe modele są najbardziej widowiskowe. Nasze hobby może, ale wcale nie musi być sportem odpowiednio zaszufladkowanym i jedynie słusznym jak pod jakimś tam sztandarem.
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Tez bywają duże... http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attachmentidW3616 :)))
Michał

No faktycznie niezłe. :-)))
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

depronem

Ale dlaczego wielu absolutnie zdrowych na ciele modelarzy samemu nie odrywa tyłka od murawy a pakuje kasę w modele za które nieźle by sobie polatali w realu? ;)

A czy myślisz, że modelarstwo jest (czy musi być) namiastką "prawdziwego" latania? To hobby samo w sobie i pod przynajmniej pewnymi względami jest ono bardziej rozszerzającym horyzonty jak samo lotnictwo. Niemniej jednak, znam wielu modelarzy będących równocześnie i aktywnymi pilotami i aktywnymi modelarzami (znam jednak i takich, którzy modelarstwo zarzucili po rozpoczęciu latania). Tylko u mnie w klubie mam kapitana Lufthansy (teraz już na emeryturze - ale latającego rekreacyjnie), pilota wojskowego śmigłowca (ratownictwo morskie), szybowników, samolociarzy nie wspominając o byłym pilocie Me109 tudzież o takowym z Ju87. Ale to już specyfika tego kraju ;-)))
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

odrywa
ono
Tak jak twoje Piotrze hasło o wydatniejszym poszerzaniu własnych horyzontów przez modelarzy aniżeli lotników zawsze wzbudza mój szczery i radosny uśmiech hasło modelarza [o którym wiem iż nigdy się sam "nie wzbił"] brzmiące w stylu: "Idę sobie polatać!" ;)))

Bo np. mnie żona powiedziała "po moim trupie". Wszelka pomoc w negocjacjach mile widziana :))
Łukasz

odrywa
Właśnie innej osobie na pl.sci.psychologia poradziłem z innej beczki zakup jakowegoś podręcznika n.t. "sztuki negocjacji" ;) W moim wypadku pomogło przedstawienie "osobni[cz]kom opornym" danych statystycznych jasno wskazujących że motoszybowce [co lubię najbardziej] są "o niebo" ;) bardziej bezpieczne jesli chodzi o stastyki wypadków i ofiar niż jakikolwiek inny środek ludzkiego przemieszczania się w przestrzeni. Źródeł już nie podam -bo nie pamiętam ;P
Ale skoro żona ci zaproponowała tak korzystny układ -przystałbym na niego- [chocby hipotetycznie] bez mrugniecia okiem... ;P

Jakiś czas temu zajmowałem się zawodowo negocjacjami, jednak ten partner jest wyjątkowo trudny.

W moim nie pomaga. Myslę o zorganizowaniu czegoś na kształt lotu zapoznawczego. Koniecznie spokojnego i bez żadnych ekscesów. Niestety statystyka rozbitych/uszkodzonych modeli trochę źle rzutuje :) A tego nie da się ukryć: "miałeś takiego pomarańczowego trenerka, co się z z nim stało?".

Szkoda by było. Czasem się przydaje :)
--
Lukasz

zakup
jest
Bo od niego w wielu kwestiach zależysz? ;)

ukryć:
z żoną jak z modelem można ponoć wymienić [oby na lepszy] ;P

Maja większe pały by sie im mieściło...