Re: B?ben nap?dzaj?cy - bary?kowato?c ?

Konrad Anikiel snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a): >

> Tu wyjaśniono na czym polega centrowanie:

Dzięki. Z braku czasu przeczytałem na tyle dokładnie żeby coś tam
zostało. Wniosek z tego taki, że pas musi mieć większą elastyczność w
kierunku poprzecznym niż wzdłużnym, co zresztą widać po wzorze
zbrojenia. Ale bez tego wyjaśnienia to nawet po pół litrze bym nie
doszedł czemu :-)
Konrad
Reply to
Konrad Anikiel