Re: Nierdzewka

Konrad Anikiel pisze:

> [...]

No cóż, sprzęt AGD robi się z różnych gatunków stali, od blach austenitycznych, duplexowych, ferrytycznych, do martenzytycznych odlewów, być może gdzieś ludzie i maragingów do czegoś zaczynają używać... Tak czy siak, przeszorowanie spasywowanego zlewu z 201 to nie to samo co elektropolerowanego bębna pralki z 304 ani jej szczotkowanej (i podtrawianej) obudowy z 430. Ani korpusu maszynki do mięsa odlewanego z duplexu, a nawet sprężyny w maszynce do mięsa z jakiegoś sprężynowego martenzytycznego drutu. Nie ma ogólnej reguły, bo nie ma jednej nierdzewki. Konrad