Re: ryksza

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@4ax.com...> Czekaj czekaj - na razie mowa tylko o designie.

> [...]

No cóż, hałas, bujanie, skomplikowane ręczne sterowanie- to krytykanci widzą najbardziej. Tak jak to widać, to się nie za bardzo do jeżdżenia nadaje. Chłopaki chcieli pokazać światu że się da i pokazali. Biznesu z tego raczej nie będzie, ale to nie wina pomysłu, tylko okoliczności (studenci, politechnika, finansowanie itd) Konrad

Konrad Anikiel pisze:

Rzuć okiem na siódme zdjęcie :

Adam Moczulski

niedorzecznie duże i napewno diabelnie ciężkie. Konrad