Silnik 1-fazowy. Schemat połączeń kondensatora ???

Witam
Mam silnik 1 fazowy do pompy hydroforu Omnigena JX750. Silnik posiada
wyprowadzone 3 końcówki uzwojeń, czyli jeden koniec uzwojenia roboczego i
rozruchowego jest zwarty wewnątrz silnika. Pomierzyłem rezystancję uzwojeń i
wychodzi jedno ok 6om drugie ok 10om. Pytanie które uzwojenie ma większą
rezystancję: robocze, czy rozruchowe. Problem polega na tym, że bez
zidentyfikowania uzwojeń nie wiem gdzie włączyć kondensator rozruchowy.
Kolory wyprowadzeń przewodów uzwojeń to : czerwony, żółty i zielony, może
jest to jakiś standard kolorów.
Pozdrowienia
PP

Reply to
PL(N)umber_One
Własnie wydedukowałem, że nawet jak włączę na chwilę odwrotnie - z pomocniczym pracującym jako robocze, to nic się nie powinno stać złego. Kierunek obrotów znam, bo to pompa wirnikowa od hydroforu.
Dzięki PP
Reply to
PL(N)umber_One
Własnie zrobiłem próbę. Właściwy dla pompy kierunek obrotów silnika, uzyskałem przy podłączeniu, w którym uzwojenie o większej rezystancji jest uzwojeniem pomocniczym. Dziękuję za rady PP