Silnik 1-fazowy. Schemat połączeń kondensatora ???

Witam Mam silnik 1 fazowy do pompy hydroforu Omnigena JX750. Silnik posiada wyprowadzone 3 końcówki uzwojeń, czyli jeden koniec uzwojenia roboczego i
rozruchowego jest zwarty wewnątrz silnika. Pomierzyłem rezystancję uzwojeń i wychodzi jedno ok 6om drugie ok 10om. Pytanie które uzwojenie ma większą rezystancję: robocze, czy rozruchowe. Problem polega na tym, że bez zidentyfikowania uzwojeń nie wiem gdzie włączyć kondensator rozruchowy. Kolory wyprowadzeń przewodów uzwojeń to : czerwony, żółty i zielony, może jest to jakiś standard kolorów.
Pozdrowienia PP

PL(N)umber_One pisze:

Zwykle rozruchowe ma większą rezystancję.
--
PH

On Wed, 26 Mar 2008 19:14:53 +0000 (UTC), PL(N)umber_One wrote:

A kierunek obrotow znasz ? Tylko w jednym polaczeniu bedzie wlasciwy.
Własnie wydedukowałem, że nawet jak włączę na chwilę odwrotnie - z pomocniczym pracującym jako robocze, to nic się nie powinno stać złego. Kierunek obrotów znam, bo to pompa wirnikowa od hydroforu.
Dzięki PP

Własnie zrobiłem próbę. Właściwy dla pompy kierunek obrotów silnika, uzyskałem przy podłączeniu, w którym uzwojenie o większej rezystancji jest uzwojeniem pomocniczym. Dziękuję za rady PP