śruby imbusowe

Moze to NTG :)

Szukam śrub imbusowych z obniżoną główką, nigdzie nie mogę tego znaleźć, czy ktoś jest w stanie mi pomoc?

z gory dziekuje

ar

Reply to
ar

Ja bym poszedl do tokarza ;-)

Adampio

Reply to
Adampio

Użytkownik "Adampio" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

czy

I nadaremno.On by Ci odpowiedział, że ten sześciokąt jest inny [dno prawie płaskie] niż w zwykłej śrubie i nie da się go zrobić tej samej wysokości . Robol

Reply to
Stefan

widzisz.. tylko ja potrzebuje sruby twarde min. 10.8

ar

Reply to
ar

No jasne. Zgadnij co wpisałem w przeglądarkę. Na 1 pozycji zobaczyłem "DIN 6912 Poz. 8 - Śruba z gniazdem na sześciokąt (imbusowa) z niskim łbem. Tomek

Reply to
Tomek

trzeba kupic

- wszystkie elementy zlaczne tam sie kupuje paczka powyzej 200 zeta netto na koszt fabory sprzedaja na sztuki nie na kilogramy musisz zamawiac po numerze din lub najlepiej po ich specjalnym indexie

mozesz jeszcze skorzystac z uslug firmy RECA. maja sporo przedstawicieli jakos znajdziesz ich namiary bo mnie aktualnie nie chce sie szukac.

pozdr wlemac

Reply to
wlemac