stare i nowe

Mlotek troche mnie dziwi.
Chinska stal? A moze lepszej na młotek nie trzeba, a wrecz ta lepsza?
Siekiera to nie wiem - chinska, czy tak ma byc?
Beton to tym bardziej nie wiem - chinski, czy kiepski gatunek wzieli?
J.F.
Nie przemawiają do mnie takie "porównawcze" testy pod publiczkę. Np. te bloki betonowe, co za sens zgniatać coś co jest kruche a nie przylega równologle do tłoka/podstawy?
Reply to
Marcin Debowski
Dnia Mon, 06 Dec 2021 02:54:23 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
Tu sie calkowicie zgadzam ... ale stary tez nie przylegal rowno :-)
J.F.
Zadziwiające jaką popularnością się cieszą filmy o zgniataniu czegokolwiek prasą. Skąd ta popularność się bierze?
Reply to
Marek
Zdaje się gdzieś tam diament też jest, zresztą nie taki drogi jak myślałem. Na ibeju można kupić nienadające się do jubilerstwa diamenty z indii w śmiesznej cenie.
Wrzuca się film:
I zbiera się frukty:

Można też wrzucać filmy z mobilnymi perpetuumami. Powiadają że ryneczek reklamy internetowej jest większy od narko-ryneczku, jakoś tam się wszystko kręci.
Reply to
Astralny Rębajło