Latest threads in Engineering Science (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Re: Zbiornik LPG samochodowy czy mo?na do spr??ar
Przez jaką gumę? NBR? Z czego wobec tego oringi byś zalecał? Konrad

Konwerter Modbus/ASCII na Modbus/RTU
No i pokaralo mnie urzadzeniem co gada tylko w ASCII a system sterowania tylko RTU. Mozecie polecic jakis porzadny stabilny konwerter zasilanie 24VDC 485 z obu stron? Optoizolacja nie jest wymagana.
2
2

pomoc przy prostym układzie elektronicznym
Poszukuje w Krakowie osoby, która odpłatnie wykonałaby proste urządzenie elektroniczne, składające się z głośniczków i diod LED we wspólnej obudowie. Urządzenie ma być sterowane przez...

Re: Prototyp broni FMG9
Brzydki jest. Sam pomysl moze i dobry, ale wykonanie spieprzone. Jasne, to nie jest bron szturmowa tylko gadget. Do samoobrony moim zdaniem o tyle dobry, ze nie musisz siegac po bron- masz ja z...
1
1

Re: Dach
Obawiam się że z dołu niewiele widać. Konrad

RAL-NCS kolorowo mi...
Moze troszke nie ta grupa ale mam problem z kolorami mam kolorek w NCS S750-2B a musze miec go w RAL i nic nie moge wygooglac jak to przeliczyc? dobrac? moze ktos ma oba wzorniki i by pomogl?
13
13

Frez korundowy
Na allegro pokazuje siê w sprzeda¿y frez nazwany "korundowym". Poszukuje jak najwiêcej informacji o tym narzêdziu. Czy to nie pomy³ka w nazewnictwie? GAL
9
9

[ciekawostka] Prototyp broni FMG9
Witam! Nie jestem fanem militarów, ale film (z czystej, in¿ynierskiej ciekawo¶ci) wart obej¿enia. ³ Comment of uploader: perfect for walking you dog in the 'hood'
7
7

Re: Zbiornik LPG samochodowy czy mo?na do spr??ar
Nie zdziwiłbym się gdyby tam była warstwa mazi/wosku. Nie próbowałeś wypłukać rozpuszczalnikiem nitro? Konrad
5
5

Zbiornik LPG samochodowy czy można do sprężarki?
Witam W starej sprężarce przerdzewiał mi zbiornik - był z odzysku. Czy można dać drugi z butli LPG samochodowej? Akurat taki mam. Włącznik ciśnieniowy w sprężarce jest na 0,3 MPa. Takie...
14
14

Dach
i co zrobić z takim architektem? Konrad http://www.imakenews.com/ptcexpress/e_article001205368.cfm?x=bdqtVRH,b3jsqcsB,wNo
9
9

Re: Stacje numeryczne
parę razy slyszalem takie stacje, zwykle około 7 MHz, cyfry czytane po angielsku lub niemiecku. ciekawym tematu polecam

Re: hala katowice
On 26 Jan, 09:00, Michał Grodecki > wrote: Jak juz wchodzimy w gdybanie, to mam wrażenie że Profesor puścił liniową analisę MES i wyszło mu że gdzieś naprężenie osiągnęło wartość 8...
6
6

Spawanie blach
Mam takie pytanie dotyczące spawania blach (wzmacnianie łączeń cienkich blach samochodowych). Instrukcje obspawywania nadwozia sugeruje spawanie ściegiem - wg. różnych źródeł np. 1cm spawu,...
2
2

Re: jak to jest z tym gazem?
Wlasciwie sprawa oparla sie o naprawe kosmetyczno-estetyczna, gdyz baniak spelnil wszystkie zadania ASME i zostal zatwierdzony przez inspekcje urzedu odbioru innej Prowincji. Dlaczego mi zas bylo...
2
2