Latest threads in Engineering Science (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Wartość opałowa
Czy zna ktoś z Was wartość opałową azotu? Muszę przebadać silnik pod względem osiągów, a nigdzie nie mogę znaleźć wartości opałowej azotu. Potrzebuję tego, aby stworzyć mieszaninę...
7
7

Jak wyglada wsp. przejmowania ciepla w zlozu?
czolem, na wstepie chcialem sie przywitac bo to moj debiut na grupie :-) mam kilka pytan na ktore nie moge nigdzie znalezc odpowiedzi. chodzi mi o wspolczynnik przejmowania ciepla alfa [W/m2K] w...
1
1

papier - płótno ścierne
Witam. Zna ktoś jakiś patent na usunięcie nasypu z papieru i płótna ściernego, aby można było skleić końce ze sobą w taśmę bezkońcową. Robert
8
8

Jak obliczyć siłę wiatraka ...
Witam szanownych grupowiczów. Życie zmusza mnie do nieustannej nauki i w tym właśnie momencie powiadziało mi, oblicz jak dużo siły możesz wykrzesać z maszyny napędzanej wiatrem. Bardzo...
2
2

praca dla inzyniera srodowiska
szczegoly na

PN - polskie normy - zmiany
Witam Czy po wej¶ciu do UE zmieni³o siê co¶ je¶³i chodzi o normy PN ?? Je¶li nie, to: czy nast±pi± w najbli¿szym czasie jakie¶ zmiany w tej materii ? ( Obi³o mi siê o uszy co¶ na temat...
16
16

Elkonit ??
Obs³uhujê zgrzewarkê automatyczn±.W elektrody, w miejscu zgrzewu wci¶niête s± wstawki wykonane z e l k o n i t u. -- proszê o gar¶æ informacji o tym materiale, -- czy jest inny materia³,...

Lutowanie "nierdzewki"-czym ? jak?
Muszê przylutowaæ dwie blaszki z "nierdzewki" . Grubo¶ci 0.3 i 2.0 mm. Estetycznie i pewnie. Czym i jak to zrobiæ ? Pozdrawiam Robol
8
8

jak przylutowac drut stalowy do styku mosieznego?
Mam nastepujace zadanie do wykonania: stalowy, miekki drut (drucik) o srednicy 0,2 mm pokryty teflonem na calej dlugosci oprocz ok. 3 mm-koncowego odcinka chcialbym przylutowac do typowego mosieznego,...
9
9

PORADNIK MECHANIKA
Mam zamiar kupic to oprogramowanie PM 2.04.05 Pro ze strony moze ktos spotkal sie albo ma to oprogramowanie prosilbym o opinie na temat tego e-booka :) Onet: codzienne źródło informacji milionów...
2
2

Projekt organizacji robót
Witam! Mam ostatnio mały problem. Otóż pracuję w biurze projektowym i dostałem do zrobienia coś, z czym nie miałem w ogóle do czynienia. Chodzi mianowicie o sporządzenie "projektu organizacji...
3
3

DURIMET 4 - co to za materiał ?
witam !!! proszę o info co to za materiał - DURIMET 4 , oraz jego charakterystykę. Dziękuje Piotr
1
1

Elektrofiltr
Czy wie kto¶ z jakiego powodu nie mozna zalaczac elektrofiltra w elektrowniach bez calkowitego rozpalenia kotla?
4
4

Skurcz spoiny
Jak sobie radzicie z tym problemem? Sš jakieś sposoby na jego zminimalizowanie? Czy spawnie _szybko i mocno_ daje wiekszy skurcz niz podczas spawania malym pradem ale dlugo? Czy umocowanie...
20
20

Stropy Filigran i płyty o zakrzywionym kształcie
Witam serdecznie!!! Potrzebuję informacji na temat projektowania stropów typu Filigran. Potrzebne mi to jest do pracy inżynierskiej. Mam budynek wielokondygnacyjny o konstukcji płyta-słup....