Latest threads in Engineering Science (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Wyważarka dynamiczna
Skąd wiedza, którą łopatkę przyciąć? 👀 Product in Video : https://bit.ly/43FUoyU __ 📧 Contact : allprocessofworld@gmail.com 🎁 Join Channel Membership : https://bit.ly/3NBrf2Y 🎥...
60
60

Ręczna robota i inny swiat
jest niezwykła dbałość o wykonywane rzeczy. Nie są rzucane na kupę tylko układane na styropianie zeby się nie porysowały. Zeby jeszcze chodziło o złote pierścionki. Facet młotki robi.
1
1

Ktoś coś mówił o rzeczach niemozliwych?
#satisfying #video #amazing#restoration In this video, we'll show you how to repair an old bearing using basic tools and techniques and make the bearing reusable. If you're experiencing problems with...
39
39

BHPowcy - jak ich się pozbyć
Czołem, wiadomo że BHPowcy to niezbyt lubiani ludkowie, którzy do perfekcji opanowali sztukę wtapiania się w otoczenie i znikania w razie realnego zagrożenia. Macie jakieś skuteczne sposoby na...
8
8

Gazownia
Skąd się brało ciśnienie, aby wtłoczyć gaz do tego zbiornika z ruchomą pokrywą? W piecu są dwie komory? Jedna z węglem do zagazowania/odgazowania a druga z paleniskiem do podgrzewania? A tak...
8
8

Mechanizm zegara
jakim celu robione są powszechnie w mechanizmach te przetłoczenia punktowe? Zgaduję, że nie o wytrzymałość chodzi, ale może wyciszenie? Robert...
38
38

Patenty
Jaki może być procent sprzedanych patentów? A tak w ogóle czy do czegoś może się przydać samo posiadanie patentu? Pomijam samą ochronę. Przeglądając patenty doszedłem do wniosku że, aby...
40
40

Wygląda na to ze cywilizowany swiata przegrał
się to w czasie kiedy tylko w Europie płacimy opłatę za CO2.

wytrzymałość
?t=554Sklejamy metalowy klucz JB Weld. Jak widac - sklejanie to głupi pomysł, ale jakie napręznie klej naprawde wytrzymał? Duzy klucz przeniosł ok 50 ft lbs, rączka ma przekrój ok 1.0x0.34...
21
21

Nie miało prawa działać
działało.
8
8

Pompka do gęstej cieczy
Czołem. Szukam jakiejś taniej pompki elektrycznej która była by w stanie dozować gęsty płyn do naczyń. Rozwiązania gotowe straszą ceną i nijaką funkcjonalnością. Pierwszy pomysł to...
3
3

?
Cześć. Przeglądam sobie rózne parametry odkurzaczy i ... Może zacznę od początku. Mam jaccuzi, dmuchane, ogrodowe. Ma 1 podstawową wadę: wydajność filtracji jest niska. Mogłbym podpiąć...
5
5

Grzejnik tarciowy
Wytwarzał ciepło od tarcia. dzisiejszych czasach idealny do ogrzewania siłowni osiedlowych ;) Ciekawe czy był wystarczająco cichy? Charles S. L. Baker - Wikipedia Charles S. L. Baker - Wikipedia

Akumulator piaskowy,kamienny
Jakis czas temu runde po internecie zrobil wysokotemperatirowy akumulator cieplny. Idea jego jest prosta. Solary produkuja energie elektryczna, ta energia uzyta w grzalkach nagrzewa do wysokich...
28
28

Utylizacja odpadów brudnego tworzywa sztucznego
Czołem. Szukam pomysłu na utylizację odpadów tworzywa sztucznego typ POM, ale *zanieczyszczonego* smarem. Płukanie celem wyczyszczenia raczej odpada z uwagi na koszty.
6
6