2.4 GHz i 35 MHz w jednym :-)

Witajcie,
wiecie może, czy jest obecnie na rynku taki nadajnik który umożliwiałby pracę na 2.4 GHz i na 35 MHz ? Oczywiście chodzi o podmienianie modułów
nadawczych. Myślę o przejściu na 2.4, ale przeraża mnie perspektywa wymiany odbiorników we wszystkich modelach. Odbiorniki na 2.4 są wciąż jednak nieco zbyt drogie.
Wesołych Świąt :-)
Tomek
Vex wrote:

Chyba każdy (po mniejszych lub większych kombinacjach). Poczytaj: http://www.jetimodel.cz/eng/duplex_en.html Widziałem też chyba Assana z możliwością podpięcia do gniazda trenera.
g.
Witam Jest sporo.
Futaba, wszystkie nadajniki z wymiennym modułem w.cz. ( moduły 2.4: własny, Assan, Jeti i ostatnio Corona). Graupner - seria MX (j.w), plus montowany moduł Jeti do MC19, MC24 JR, chyba wszystkie nadajniki (j.w.). WFLY - dwa modele (chińszczyzna) Generalnie, to patrz po modułach 2.4 GHz : Futaba, Graupner, Assan, Jeti ( Jesti da się zamontować po pewnym, misz masz, także do MPX EVO), ostatnio Corona, wszyscy podają listę ndajników do których pasują moduły. Futaba i Graupner oferują również moduły do nadajników innych firm.
Pozdrowienia PP