Adres emajl e-sklepu Majsterklepka z Lublina

Jak w temacie.Na stronie nie ma ,może kto ma.

Reply to
Bogdan Peszko

Majster Klepka

Stary adres: 1 Maja 34 UWAGA! Sklep od 10 listopada zmienia siedzibe! Nowy adres to: 20-410 Lublin Ul. Krakowskie Przedmieście 30

tel/fax. (0-81)743-71-06

Sklep czynny: pon - pt: 10 - 17

sob: 10-14

Reply to
Irek_K

Wiadomość od Bogdan Peszko snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

Nawet nie wiedziałem, że taki sklep istnieje. Otworzyłem google, wklepałem "majsterklepka lublin" i zobacz co znalazłem:

:)

Reply to
PiotrP

Witam Adres do strony to ja mam pisałem o ADRESIE EMAJL .Chce im zadać kilka pytań.LUDZIE CZYTAJCIE UWAżNIE CO NAPISANE,i proszę o odpowiedz NA PYTANIE.

--

Z modelarskim pozdrowieniem Bogdan

------------------------- When you don't have walls... you don't need Windows < LINUX >

Reply to
Bogdan Peszko

jak masz stronke, to masz wszystko - po prostu zadzwoń (0-81)743-71-06 :)

Reply to
PiotrP