Aerofly czy Real Flight G2 - który bardziej realistyczny ?

Zapraszam do "sondy" na temat obu symulatorów, który z nich bardziej realnie odwzorowuje fizyke lotu ...

Reply to
Irc

Witam!

"Używam" Realflight G2, fizyka lotu modelu jest prawie idealnie odwzorowana, można praktycznie dokładnie odtworzyć wszystki ustawienia modelu, dodać warunki pogodowe (wiatr). Znajomy który baaardzo dużo lata spalinówkami mówi że odwzorowanie lotu jest

100% !

Niestety nie mam mozliwości porównania z Aerofly Prof. ;-(

Pozdrawiam Marek

Reply to
Marek

Z glebin modelarni ...

M> Witam!

M> "Używam" Realflight G2, fizyka lotu modelu jest prawie idealnie odwzorowana, M> można praktycznie dokładnie odtworzyć wszystki ustawienia modelu, dodać M> warunki pogodowe (wiatr). M> Znajomy który baaardzo dużo lata spalinówkami mówi że odwzorowanie lotu jest M> 100% !

M> Niestety nie mam mozliwości porównania z Aerofly Prof. ;-(

M> Pozdrawiam M> Marek

Ze swojej strony moge potwierdzic. RealFlight G2 jest o niebo lepszy od Aerofly'a a tym samym wsztkie inne zostaja daleko w tyle. Naprawde relistyka w G2 jest odwzorowana w kazdym szczegole. Latanie w Aerofly jest dobre - ale doczasu sprubowana G2 :) Wtedy inne symulatory sa jakies takie... plastykowe!

Polecam G2!!!

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Ja dopiero zaczynam latać w aero i g2 , no i wydaje mi sie jeżeli porównać zachowanie akrobacyjnych kolosów np (cap232br i extre300) to w aero jest to lepiej zrobione bo można zrobić zawis na śmigle a czy w g2 da sie ? lub np lece na małej prędkości nad ziemią ( 0 gazu ) i daje gwałtownie "góre" no i w aero zrobi zwrot praktycznie w miejscu i model jest w pionie zaraz nad ziemią a w g2 normalnie po łuku pójdzie , co o tym powiecie ?

Reply to
Irc

Czy gdzieś w sieci można znaleźć ich pełne wersje za free?????

DarekRc

Reply to
DAREKRC

Witaj

Probowalem obydwu, G2 rulez!!! Jedyny wyjatek to odwzorowanie trenera gornoplata (przynajmniej w mojej wersji)

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight