ankieta - jako?? pakietów li-pol

Użytkownik qrdl napisał:
Przydałaby się też ankieta "Które accu polecasz". Chciałbym sobie kliknąć, ale nie mam w co, ponieważ nie miałem ogniw do skrytykowania.
Reply to
Marek Kowalski
Użytkownik "Marek Kowalski" snipped-for-privacy@tnij-to-tszepak.prv.pl> napisał w wiadomości news:f2sh45$ap3$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Cześć! w sumie masz rację, chociąz z drugiej strony prędzej ktoś wyleje swoją złość na ogniwa które mu padły niż jakieś poleci. Każdy swoje chwali, a można używać ogniwo i przez 2 lata i nic się nie stanie.
Nawiązując do tematu mam odłożone dwa ogniwa które dokonały już swojego żywota i czekają na publiczne unicestwienie które postaram się udokumentować. Chodzi o wrażliwość na przeładowanie i zwarcie ]:->
P.S. Kożystając z okazji, chciałem również przeprosić, że stronka trochę podupadła. Bardzo kiepsko ostatnio z wolnym czasem nawet na latanie, a jeszcze do tego zbliża się sesja. Mam jednak nadzieje, że zaraz po niej nadrobie zaległości :-)
Reply to
Vex