AQC 4F - ładowarka mikroprocesorowa - Opinie

Szanowni Koledzy, w Perfecthobby jest taka ładowarka: AQC 4F - SZYBKA, MIKROPROCESOROWA ŁADOWARKA .

ktoś z Kolegów ma jakieś doświadczenie z tym urządzenim? Nie jest tanie, ale również nie przesadnie droga. Sprzedawca bardzo zachwala ten sprzęt, jako doskonały do Li-Pol, a do nich ładowarki potrzebuję. Co myślicie, czy warto tę ładowarkę kupic?.

Pozdrawiam, Traveller

Reply to
Traveller

Witam czy ktoś wie cos o procesie AQC ? może jest jakiś opis . zamierzam zrobić ładowarkę i zastawaniem się jaki system wybrać . Na razie zaprojektowałem regulowana przetwornice . Zakres regulacji 5V - 15 V i max prąd 10 A tyle wycisnąłem na próbach . Marek S

Reply to
Marek S

Zajrzyj do Alexa - tam są dziesiatki wątków o ładowarkach - w tym wykonywanych samodzielnie CezaryF

Reply to
acfurmanek

Użytkownik "Marek S" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:dufm50$ccg$ snipped-for-privacy@node3.news.atman.pl...

Nabyłem taką ACQ - 4F prod. czeskiej, nie jest to oczywiście Pulsar, ale również dość wyrafinowana elektronicznie, po rabacie zapłaciłem 340 zł. Oto link do producenta:

Starless