ŁADOWARKA

Panowie mam pytanie chce kupic ładowarke za ok 350 - 400 zł .Modelarstwem zajmuje się od nie dawna posiadam ładowarke podstawowy model była w kąplecie jak zakupilem pierwszy model wszedzie czytam że ŁADOWARKA to podstawa w elektrykach. Chodzi mi o coś takiego co rozładowuje formatuje i ładuje wszystkie akumulatorki. Ktoś mi niedawno napisał o BP 100 . Z góry dziękuje

Reply to
poliszynel

Alez prosze

mysliesz, ile razy ten temat byl walkowany?????

A potem np.

(fragment o ładowarkach)

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

| Jak mysliesz, ile razy ten temat byl walkowany????? A jak nie wystarczy to

i po krzyku =)

Reply to
Doman