ŁADOWARKA

Panowie mam pytanie chce kupic ładowarke za ok 350 - 400 zł .Modelarstwem
zajmuje się od nie dawna posiadam ładowarke podstawowy model była w kąplecie
jak zakupilem pierwszy model wszedzie czytam że ŁADOWARKA to podstawa w
elektrykach. Chodzi mi o coś takiego co rozładowuje formatuje i ładuje
wszystkie akumulatorki. Ktoś mi niedawno napisał o BP 100 . Z góry dziękuje
Reply to
poliszynel
Alez prosze
mysliesz, ile razy ten temat byl walkowany?????
A potem np.
(fragment o ładowarkach)
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
| Jak mysliesz, ile razy ten temat byl walkowany????? A jak nie wystarczy to
i po krzyku =)
Reply to
Doman