B-17 raz jeszcze nad Warszawą

1.08. ok 16.00 nad Warszawą
-
proszę fanów o linki do fotek z lotu na forum...........
oraz z innych miejsc gdzie się pojawi np Okęcie..
przed i po wizycie na warszawskim niebie..........
-
Marta
Reply to
Marta
Ależ to robi wrażenie! Właśnie przeleciał dwa rzuty beretem od mojego okna (mieszkam na Woli ok. 1km od Cmentarza Powstańców Warszawy). Olbrzymia maszyna, wizualnie rozmiarami porównywalna do podchodzącego do lądowania odrzutowca. Niespotykana dzisiaj sylwetka pełna łagodnych łuków. Dźwięk przypomina krzyżówkę pracującego na wolnych obrotach harleya i ciężkiego ciągnika gąsienicowego. Zdjęcie mam, ale w postaci papierowej - spadło z samolotu. Specjalnie pofatygowałem się po nie na podwórko.
Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski
A ja sie dziwilem dziaij co to za krowa po niebie sie snuje ;-)) Lepsza polow powiedziala, ze "jakies ufo chyba" ;-))
Pozdrawiam Jasiek
Reply to
yahu
Skazoo Bemowo RC napisał(a):
Jadąc trasą łazienkowską załapałem się na widok B-17 w zakręcie nad Wolą. Tylko kilkanaście sekund. Ale genialne! Dech zapiera.
BTW. W ogóle czapki z głów przed osobami, które odpowiadały za obchody kolejnej rocznicy godziny W.
Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko
Nad biurowcem na Ursynowie, gdzie pracuję, tez przeleciał dwa razy. Też mam ulotkę :) Wcześniej widziałem jak wystartował z pobliskiego Okęcia i kręcił kilka kół nad lotniskiem. Zastanawiałem się czemu lata z wypuszczonym podwoziem. Dla zmniejszenia prędkości? Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski" TO!astercity.net
Dziękuję wszystkim fanom B-17 - Pozdrawiam Marta
Użytkownik "Piotr_O." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
marta.mabe