czesci zamienne

witam, jakis czas temu zostalem "szczesliwym" posiadaczem Monstertruck Crosstiger ? Bonzer RtR. Jak wiadomo model jest zmontowany gotowy do użytku - no i troche nim pojezdziłem.... ale niestety zaczyna sie sypac... , a to piasek dostal sie do przekladni i uszkodził koła zebate, a to rozwalilem zderzaki, itp. Człowiek (czytaj: Polak) dopiero po szkodzie jest mądry i zaczyna szukac wyjscia, niestety... Pytanie jest takie: GDZIE KUPIC DO NIEGO CZESCI ?

Sklep gdzie był kupiony model "mowi" ze nie ma żadnych czesci.... :( tak wiec za chwile bede mógł to "cudo" wywalic do smietnika.... Na bazie wlasnego dochodzenia stwierdziłem ze jest on wykonany na bazie podwozia TL-01 oraz/lub TL-01B (troche tego - troche drugiego) Czy nastepujące części mechaniczne od TL-01 beda pasowały?

- TA50737 TAMIYA zawieszenie TL-01

- TA50738 TAMIYA zebatki do TL-01 Z gory dziekuje za pomoc w tej sprawie. pozdrawiam, marek

Reply to
marek

Polecaja KITa jako alternatywe dla tanich czesci. Moze maja i pojedyncze czesci.

Pzdr KK

Reply to
KKobus

Pojedynczych czesci nie ma ! a kupowanie KIT'a oczywiscie jest jakąś alternatywa, ale niektore czesci zużywaja sie szybciej niz inne i w ten sposób za kilka miesiecy zostanę szczesliwym posiadaczem np. kilkunastu karoserii :) - tylko nie mowcie ze wtedy bede mogl otworzyc sklep z czesciami....

a co z tymi czesciami od TL-01? Pasują czy nie? - ktos wie? marek

Reply to
marek

Bonzer to chińska kopia TL-01B wykonana z gorszego tworzywa. O ile wiem, pasuje wszystko od oryginału - ale zawieszenie wyłącznie od wersji "B" (wahacze 60, a nie 35 mm) - czyli 58221.

Popatrz tu:

Lukasz Spychalski