czy może jutro są zawody łodek w rawie mazowieckiej ?

Witam.
zawyczaj w czasie dni rawy -i w czasie tzw. nocy blusowej jako impreza
skojarzona bywały wyscigi łódek fsr...
jak jest w tym roku -bo w lokalnym radio trabia o nocy blusowej... -czy sa w
sobotę wyscigi łodeczek ? -do rawy mam blisko -i wyskoczyłbym obejrzeć
pokibicować...
w kalendarzu imprez lok z modelarza pisali,że zawody w rawie sa w lipcu -ale
moze coś się zmieniło ?
jak dotad juz sie zdażało,że modelarz podawał terminy w lipcu lub w sierpniu -
a zawody bywały skojarzone z dniami rawy -na przełomie maja i czerwca -jak
jest w tym roku?
pozdrawiam.
Witek
Reply to
wit0
Witam !!! Według mojej wiedzy w dniach 29.05 - 30.05 odbywają się eliminacje do mistrzostw Polski w klasach F-3, ECO, Hydro, Mono w Poznaniu (Patrz <Ciekawostki / Terminy>) na mojej stronie O żadnych innych imprezach nic mi nie wiadomo
Reply to
Marek C
Poznan jest tydzien pozniej.
Zawody krajowe ? eliminacje i Mistrzostwa Polski
1. Eliminacyjne zawody modeli Borne ślizgów w kl. F3 ECO, Hydro, Mono Sulinowo 22-23.05.2004
2. Eliminacyjne zawody modeli ślizgów w kl. F3, ECO, Hydro, Mono Poznań 5-6.06. 2004
3. Eliminacyjne zawody modeli Kobylany ślizgów w kl. F3 ECO, Hydro, Mono (Biała Podl.) 11-12.06.2004
4. Międzynarodowe zawody modeli ślizgów w kl. F1, F3, ECO, Hydro, Mono ? eliminacje do MP Kędzierzyn Kożle 25-27.06.2004
5. Mistrzostwa Polski modeli ślizgów Raszyn W kl. F1, F3, ECO, Hydro, Mono (Warszawa) 30.07-1.08.2004
Pozdrowienia,
Marek
Reply to
Marek
Witam !!! Dzięki za informację Tabelka już została poprawiona ;o)
Reply to
Marek C