darmowy towar do przetestowania

Witam
W zamian za opinię (TYLKO!) mam do rozdania koszulki termokurczliwe
przydatne przy pakietowaniu ogniw. Ilość ograniczona, zgłoszenia
proszę kierować na priva
Wojtek
Reply to
marwojtek
marwojtek napisał(a):
ja chetnie potestuje
odrzuca - nawet po "wyczysczeniu" adresu
Reply to
irQ
Jeżeli cos "nie gra", to proszę pisać na w snipped-for-privacy@poczta.fm na pewno odpowiem (czekam na kandydatów - limit jeszcze nie został wyczerpany;-) Od razu mogę dodać, że chodzi o koszulki bezbbarwne, transparentne. Dysponuję szerokościami 55, 65, 75, 85 mm. Proszę o wybranie szerokości i podanie w mailu Pozdrawiam Wojciech Marciniak
Reply to
W_MARCINIAK