Demontaz MVVS-a

Witam
Zapraszam na swoja strone
gdzie w dziale Porady umiescilem
text ze zdjeciem nt. demontazu silnika MVVS. Mysle, ze moze sie kiedys
przydac....ze mna tak bylo :)
Pozdrawiam
Alehar
Reply to
alehar
Zapytam - po co to rozbiera³e¶ ? Nie widzê powodu rozbierania mvvs-a "do roso³u" no chyba ¿e by³ jaki¶ totalny kret i konieczno¶æ wymiany podzespo³ów
U¿ytkownik "alehar" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Reply to
Chris
Użytkownik Chris napisał:
Ano, kret byl taki ze sie wal ukrzywil :))
Wiem bo puki mi alek kabla od trenera nie wypial to ja ten model oblatywalem ;) pozniej juz lecial sam...bo ja bylem jako uczen podpiety ( nie chcialem zamieniac kwarcow ).
Pozdr
Darek
Reply to
darek
No i wszystko jasne - Krecisko bylo niezle, na szczescie tylko wal do wymiany - jest juz w drodze... :) Alehar
Reply to
alehar