do uzytkownikow ladowarki na MAX'ie ze schematu AVT

witam,
mam problem z konfiguracja ladowarki zrobionej na max'ie 713 ze schematow
AVT. Osobiscie posiadam inna ladowarke zrobiona na tym samym ukladzie ale
jest "nieprogramowalna" pod wzgledem il. ogniw itp. Ale do rzeczy. Tak sie
stalo, ze jestem w posiadaniu tego scalaka uwielbianego przez pewna grupe
modelarzy :) Plytke zamowilem ze sklepu AVT. I tu pojawia sie problem... Nie
bardzo moge zrozumiec na jakiej zasadzie odbywa sie konfiguracja "zworkowa"
na tym ukladzie :( PGM1 do BATT- , PGM0 do V+ itd... no dobrze ale jak to
zrobic w praktyce? Kazda bramka jest piecio-pinowa. Chodzi mi poprostu o
konfiguracje zworkowa bramek PGM0...3 --> OPEN,V+,BATT-,REF. Jezeli jest to
proste i oczywiste i kogos moze moje pytanie obrazac to bardzo przepraszam
ale nijak nie moge sie odnalesc w konfiguracji tego ustrojstwa :)
Pozdrawiam!!
__________
mayonez... latajace RC...
Reply to
mayonez
U¿ytkownik "mayonez" snipped-for-privacy@transoft.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c4goqc$oub$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
U¿ywam ³adowarki na MAX'ie od ponad 2 lat i jestem z niej, jak na razie zadowlony. Te¿ najpierw kupi³em kit AVT ale pó¼niej zobaczy³em schemat na stronie Modeltronika:
wykonuj±c kilka ciêæ ¶cie¿ek na p³ytce AVT zmodyfikowa³em j± do tego w³a¶nie schematu, dodaj±c te¿ trochê od siebie :o) tylko bez modu³u roz³adowania. Bez ¿adnej przetwornicy ³aduje mi 7 ogniw a pr±d ³adowania mogê ustawiæ od 100 mA do 2,5 A skokowo co 100-150 mA. Konfiguracjê zrobi³em na 12 prze³±cznikach (takich jak kiedy¶ by³y do konfigurowania p³yt g³ównych pod konkretny procesor). Schemat mogê podes³aæ na priv.
Reply to
Pysiak
ze zworkowym "programowaniem" juz sobie poradzilem :) Mam natomiast jeszcze jedno pytanie, a mianowicie jakim pradem zasilac ta ladowarke? Z okresleniem napiecia nie ma problemu... wystarczy wyliczyc ze wzoru. Problem zaczyna sie dopiero z doborem pradu. Mam zamiar zasilac ja z zasilacza stabilizowanego 0,1-2,5A (skok co 0,1A). Musze okreslic prad na wyjsciu zasilacza i nie wiem jaki ustawic. A moze prad ma zalezec od pradu ladowania pakietu w ladowarce? Pozdrawiam!! ___________ mayonez... latajace RC...
U¿ytkownik "mayonez" snipped-for-privacy@transoft.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c4goqc$oub$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
mayonez
Czesc Prad zasilacza ladowarki (czyli ogranicznika w zasilaczu stabilizowanym) ustawic na maksa. Ladowarka wezmie ile zechce. Chyba ze nie zrozumialem pytania... Pzdr Krzysiek
Reply to
koleszcz
Dnia 2004-04-02 09:23, Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl napisał:
Odpowiedź prawidłowa, chociaż pytanie było trochę z gatunku: jaki prąd płynie w kontakcie - znam takich, co mierzyli :)))
Reply to
Jakub Witkowski
To moze mamy wspolnych znajomych ? :))) Pzdr
Reply to
koleszcz
zapewniam Ciebie Jakubie, ze ja nie naleze do tej grupy osob, ktore mierza jaki prad plynie w kontakcie :) Pytanie zadalem tylko po to zeby sie upewnic i niczego nie spieprzyc. A tak na marginesie to przygotowuje dodatkowe opcje do tej ladowarki typu przelacznikowa regulacja pradu, il cel, modul rozladowywania itp. Jak skoncze schemat i go sprawdze to oczywiscie udostepnie na grupie. Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam!! _________ mayonez... latajace RC...
U¿ytkownik "Jakub Witkowski" snipped-for-privacy@domena.z.sygnatury> napisa³ w wiadomo¶ci news:c4jbnr$18rn$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl...
Reply to
mayonez