Graupner lub Aeronaut - ?opatki 13x7

Użytkownik promian napisał:
nie wiem czy te beda wlasciwe, w dodatku to 13x6,5
AlexY
wielka prośba o pomoc... Szukam i szukam i nigdzie nie mogę kupić
węglowych łopatek Aeronaut lub Graupner Cam Folder o rozmiarze 13x7.
Wiecie może gdzie to mają na składzie? Bez nowego śmigła jestem
uziemiony bo zmieniam silnik i stare 10x6 już się nie nadaje...
Dzięki z góry za pomoc,
Jakub Promianowski
Reply to
promian
Aeronaut nie robi węglowych 13x7. Tutaj masz spory wybór śmigieł i reszty sprzętu Aeronauta.
są "skręcone" mocowania do łopat od -2,5 do =2,5 stopni:
jest plik Excela z parametrami śmigieł i łączników:
żna pokombinować.
Pozdro Jerzy
Reply to
Jerzy Laskowski
Witam,
Dzieki za pomoc. Jedyne weglowe jakie znalazlem to w RIKU pelen komplet Graupnera ale nie bede wydawal prawie 130 PLN na pelen zestaw z piasta i kolpakiem jesli potrzebuje tylko same lopatki bo reszte juz mam. Ponizsze linki przydadza sie na pewno. Raczej wezme 13x6,5
Pozdrawiam, Kuba
Reply to
promian
Czesc,
Użytkownik "Jerzy Laskowski" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:ebim5t$6v2$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Jak to rozumiec? Czy to taka chytrówka jak w nowych kolpakach arthobby, ze po zlozeniu lopaty idalnie przylegaja do kadluba?
MArcin
Reply to
goflying