Jaki śmigłowiec elektryczny?

Sorry za zawracane glowy ale trudno mi sie polapac w tym temacie i bez waszej pomocy nie wybrne. Jaki helikopter elektryczny (zestaw) mam kupić duuuzemu chlopczykowi do zabawy? Nie umie latac ale sie nauczy (najlepiej w domu zeby wstydu nie bylo bo facet ma sporo lat;) Im bedzie trudniej - tym lepiej (pelna akrobacja na elektrycznym???). Prosze uprzejmie o rady rzeczywistych uzytkownikow tychze. Nie moge sie zdecydowac: "Dragonfly 4", "Honey Bee", "Jabo II" (bo sa w sklepie internetowym) czy cos zupelnie innego? Niezestawy tez wchodza w gre ale prosze o dokladne wskazowki co musze kupic aby dalo sie latac (zlozy sobie sam bo jest inzynierem;) Niepolemiczne posty prosze uprzejmie na maila (aby chronic grupe przed spamem). Dziekuje i pozdrawiam Danka

Reply to
Dana S

Wejdź na serwis

zarejestruj sie i użyj Forum.