Jeti 50 + 3xLi-Ion

Mam pytanie: Czy ktoś ćwiczył kombinację Silnik Speed 280 Race do tego Regulator Jeti 50 zasilane 3xLi-Ion (nominalnie 10,8V) Mam obawy czy regulator to wytrzyma.

Reply to
SKI
Skazoo Bemowo ErCe

A kto powiedział aby latać na 100% (może czasem na kilkanaście sekund)

Idea jest taka: 2xli-ion czyli 7,2 V daje za mało mocy do latania modelem o masie 330g. Waga 3xLi-ion jest taka sama jak 7xAAA Mam więc podwojoną pojemność aku przy tej samej wadze i do tego zapas mocy na sytuacje stresowe!! Raczej bał bym się o regler.

Reply to
ski2000
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

Właśnie o tym samym myślałem tylko do SU31 również od Pieńkowskiego. Daj znać o jakiej bezszczotce myślisz to może i ja się zdecyduję. Ps. a co myślisz o przerobionym silniku z CD?

pozdrawiam,

Darek

Reply to
DAREKRC

Witam.

Skoro już o depronie a`la Pienkowski mowa - popełniłem sobie depronową extrę o takich samych wymiarach - z wyposażeniem waży 270g (gdyby ktoś chciał to mam porządnie rozrysowany plan w formacie *.dwg). Ostatnimi czasy zbierałem terochę informacji o bezsczotkowcach CD - podziękowania dla Witka. Zrobiłem sobie do testów 3 egzemplarze - wszystkie mają wały osadzone na dwóch łożyskach kulkowych umieszczonych w duralowym korpusie, dwa mają magnesy zmienione na neodymowe, w trzecim zostawiłem oryginalne bo nie miałem więcej a wydawały się dosyć mocne (zawsze można wymienić). W piątek będę miał regler do nich i aż się nie mogę doczekać wyników. Waga spadnie o jakieś 30 gram, a moc powinna być większa od speeda 280 z przekładnią. Aż strach pomyśleć - a to dopiero mój drugi model :)

P.S.

Jak czymś takim lądujecie bez podwozia przy twardym podłożu - używam śmigieł 3- łopatowych FSK i jakoś łacznik łopat co jakiś czas nadaje się do klejenia.

Pozdrawiam Paweł

Reply to
timochenko

witam,

Podobno dźwigar trzeba wzmocnić przy mocniejszych napędach.

pozdrawiam,

Darek

Reply to
DAREKRC

Z tego co wiem u pieńkowskiego jest 4x2. Ja od razu dałem 5x3 - z tym, że trzeba solidnie przykleić końce dźwigarów gdyż w czasie eksploatacji mają tendencję to stopniowego "odpruwania" się od depronu

Pozdrawiam

Paweł

Reply to
timochenko