Kabinka z butelki

Witam mam zamiar zrobić kabinkę z butelki , jak przezroczysta kabinkę przydymić . Marek S

Wybrać przydymiona butelke ......

Witam taaaaaa na to wpadłem ale nie widzilalem przydymionych butelek ......... Marek S
Hm....... To jest problem ! A może oglšdajšc kabinkę wkładaj ciemne okulary? To jest jakieœ rozwišzanie.

Witam a może napić się paliwka ....... po tym się coraz ciemniej widzi :) Marek S
Marek S pisze:

Marek pomaluj od spodu bardzo rozrzedzonym czarnym lub bršzowym lakierem. Wiesiek3d

Ale tylko typu "strong" na metanolu.

A serio to kazdym lakierem na "pet" można zapolować ? Spirytusowym to i owszem.

przydymione butelki można pozyskać po litrowym piwie :)
piwo jest zwykle okrutne, ale buteleczka transparentna, barwiona w masie ;)
PMK
PeKlesyk napisał(a):

jest tez Kwas Chlebowy.... zdecydowanie mniej okrutny od takich "piff" :)