Który Balanser (Balancer) ?

Witam
Mam do wyboru dwa balncery (balansery) :
SHARK PB-5
oraz
MGM blcr-4f
chyba że w podobny zakresie cenowym znajdę coś innego :)
Wydaje mi sie że oba funkcjonują w podobny sposób (wyrównują napięcia
w ciągu całego procesu ładowania a nie tylko napięcia końcowe).
Chciałbym wiedzieć czym tak naprawdę się różnią - jeśli chodzi o
względy techniczne a nie cena/producent.
gryzon