ladowarki z pzretwornica

Skad wiadomo czy dana ladowarka ma przetwornice czy nie?
Czy ta ladowarka ma przetwortnice?

sector
przetwornicê.
No, teoretycznie tak... ;o) Ale wolal bym sie upewnic czy tak jest na 100%. Moze ktos posiada takowa?
Reply to
sector
"Bardzo dobra, tania ³adowarka z uk³adem mokroprocesorowym, umo¿liwiaj±ca ³adowanie pakietów akumulatorów sk³adaj±cych siê od 4 do 12 cell... "
Je¶li ³adowarka jest zasilana ¼ród³em 12V i potrafi ³adowaæ pakiety z³o¿one z ponad 7 ogniw niklowych, po³±czonych szeregowo, to musi mieæ przetwornicê. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Ale nie laduje li-poly, nie ma rozladowywania i formowania, co ma baardzo powazny wplyw na trwalosc pakietow ! tzn z doswiadczenia wiem ze bez tych funkcji (zwlaszcza jesli chodzi o obsluge NiCD) bardzo latwo skatowac pakiety... Np. BC100 musialem regenerowac pakiety zniszczone podobna ladowara Hitecka- tzn. tez nie miala rozladowania/formowania... IMHO warto dolozyc troche na porzadniejsza ladowarke i miec w pelni sprawne,bardziej niezawodne pakiety i wiecej pradu w modelu.
KrzysiekPe
Izi ;o)
Rozladowywarka juz sie robi, jako osobny modul ;o) W tej chwili zalezy mi tylko na mozliwosci ladowania pakietow 8 celowych (;o) z akumulatora samochodowego. Pozatym mam pakiet NiMh i tam efekt pamieciowy jest duzo mniejszy niz NiCd. Na lotnisku bede tylko doladowywal, a w domu co jakis czas rozladuje do 0.9V na cele.
Reply to
sector
Pozwole sie podpiac pod ten watek. W najblizszym czasie czeka mnie zakup ladowarki. Co myslicie o PRO-PEAK Prodigy?:
moze jakies inne propozycje w podobnej cenie? Poki co uzywam prostej ladowarki do Li-ion, ale niedlugo bede musial pomyslec o zasilaniu silnika 500 lub 600.
Reply to
Ladziak
Czekam na odpowiedz... ;o) Jednak wydaje mi sie po tym radiatorze z tylu, ze cbyba powinna miec, prawda?
Reply to
sector
U¿ytkownik "sector" snipped-for-privacy@WYWALosw.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cj7b5l$gqh$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
a pyta³e¶ u ¿ród³a w Perfect Hobby ???
buwi777
Reply to
buwi777
U¿ytkownik "sector" snipped-for-privacy@osw.NOSPAM.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cj91dv$o3$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
S±dzê ( ??? ) ¿e tak, ale mo¿e on byæ jako rozpraszacz ciep³a na tranzystorze reguluj±cym pr±d ³adowania.
Tranzystor z przetwornicy pracuje on-off i "nie pobiera ciep³a" i nie potrzebuje radiatora - dlatego jest wysoka sprawno¶æ przetwornic.
ale poczekajmy na info ze ¼ród³a - sam jestem ciekaw
buwi777
Reply to
buwi777
To moze pytanie pomocnicze (moz elatwiejsze). Czy Hitec 340 ma przetwornice?
Reply to
sector
No to jest 100% informacja. Ta ladowarka MA przetwornice ;o)
Reply to
sector
Przecie¿ mówi³em, ¿e ma :) Je¶li z 12V zasilania, musimy zrobiæ powiedzmy 15V na wyj¶ciu, to do takiego przekszta³cenia uzywa siê urz±dzenia, które nazywa siê przetwornica napiêcia ;) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Mam tak± ³adowarkê od ponad pó³ roku. £aduje wszystkie rodzaje ogniw. Posiada funksjê roz³adowywania. Dziêki cyklom ³ad/roz³. umo¿liwia formatowanie ogniw. Sama wykrywa ilo¶æ ogniw NiCd i NiMh. W Li-pol oraz o³owiowych nale¿y okre¶liæ napiêcie. U¿ywam Li-pol i NiMh i jestem bardzo zadowolony.
Swoj± ³adowarkê kupi³em za 290 z³. - w Czechach)
Zbych
Reply to
Zbych
A moglbys podac adres tego sklepu w czechach? Bo szczerze dales bardzo malo za ta ladowarke, naet jak na czechy:)
Reply to
andropow
U¿ytkownik "andropow" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cjebsu$qqi$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Czeski Cieszyn, Rynek, I piêtro Innych danych nie znam.
Zbych
Reply to
Zbych
U¿ytkownik "Zbych" <zbysio@majtki_klup.chip.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:415da157$ snipped-for-privacy@news.vogel.pl...
Aaaa to mów tak od razu
CeTeModel

stronka trochê cienka bo facio twierdzie ¿e nie ma czasu na internet, ale zaopatrzenie ma niez³e
buwi777
Reply to
buwi777
Dzieki za info! Wlasnie ja kupilem - i wyglada na to, ze spelnia moje oczekiwania. Szkoda, ze cena nie byla podobna do czeskiej :-)
Reply to
Ladziak
to pochwal siê jeszcze gdzie ja kupi³e¶ - czy mo¿na ja kupiæ poza riku i perfecthobby ?
PMK
Reply to
PeKlesyk
...no wlasnie w Riku. Powiedzmy, ze mila obsluga wynagrodzila wyzsza cene. :P Poza tym ladowarka byla od reki - poszedlem i kupilem.
Reply to
Ladziak