Mój samolocik odleciał w dal -:)

Witam

Pewnie znacie ten temat doskonale, ja poznałem go dziś - ok 15 minut lotu moim malutkim depronowcem bez sterów taki kit sterowany silnikami i nagle trochę wiatru i modelu nie ma, uciekł na ogromną wysokość i po wszystkim - odleciał. Szukałem po terenie ok 3 godz. i nic -:( Czy wam też uciekają modele ?

Pozdrawaim

Reply to
Waldorf

| Czy wam też uciekają modele ? Mi jeszcze nie uciekl zaden(i oby nie) ale widzialem z 2-3 przypadki ze pofrunely sobie. Ostatnio to zjawisko widzialem na lotnisku Bemowo, modelarzowi modelik poprostu odlecial... mimo ze nie byl zbyt daleko, dodatkwo ow modelarz mial sprzet ze hej! Acha to byl elektryk i polecial na silniku(wiec aku nie padly).

Reply to
Doman

Użytkownik "Doman" snipped-for-privacy@NiePodaje.Majla napisał w wiadomości news:c4rn1a$qh9$1@213.241.34.186...

Hmm.. przydaje sie fail-safe, model by wszedl w ciasne krazenie, odcialby silnik,wlaczyl hamulce (jesli sa) itp. az do czasu gdy spowrotem wleci w zasieg, ew. rozbije sie znacznie blizej i moze nawet z mniejszymi szkodami (nie bedzie szalenia serw- lotu nurkowego) - w kazdymbadz razie nie ucieka nam cale drogie wyposazenie.. wiec Multiplexy gora !!! Np. juz z Cockpitem MM dostajemy swietny odbiornik z IPD i fail-safem, dla mnie to znaczny plus w porownaniu z Eclipse 7 hiteca itp.

KrzysiekPe

a dlugo potem plakales ?? !! :)

Tomek

Reply to
tomm

siedze sobie wczoraj na dzialce, i tak sobie mysle o 'niebieskich migdalach', wlasnie siegalem reke po piwko, az tu nad moja glowa swist, cos przelacialo uderzylo w szklaneczke z piwkiem no i po piwku - rozlane; patrze a to jakis kawalek sytropianu, pewnie jakis gowniarz sobie styropian podrzucal, no wiec ja wtedy cich ten styropian i do kosza, no ale piwka mi bylo zal

Czy wam też piwko nieraz sie rozlewa ?

Tomek

PS wlasnie dzwonil znajomy i mowi, ze widzial wczoraj na polu obok mojej dzialki kompletnie pijanego goscia, krecil sie w ta i z powrotem po lace, zataczal sie, glowa opuszczona, mina smutna beznadziejna i ponoc tak az 3 godziny, potem chyba wytrzezwial i wracal juz prosto, choc dalej sie za soba ogladal

Reply to
tomm

Na wszelki wypadek podpisuję swoje modele. :)

Reply to
PiotrP

Płaczu nie było bo i model wart z 80 zł a i piwa w podliżu nie sprzedają -:) to tylko daje do myślenia: - " jaka ta natura nieposkromiona"

Użytkownik "tomm" snipped-for-privacy@wyborcza.pl napisał w wiadomości news:c4savp$875$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
Waldorf

No mi raz jak uciekł - bo pilot stracił oritentacje pod słonce . to szukalismy go 2 godz. znalezlismy jakies 500m za lasem wbity z pół metra w ziemie, i co najlepsze

20m od jakiegos domu by na obiad wpadł .... nie ma co ;)

----- Original Message ----- From: "tomm" snipped-for-privacy@wyborcza.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Monday, April 05, 2004 9:10 PM Subject: Re: Mój samolocik odleciał w dal -:)

Reply to
Marcin Juraszek

Tez mam taka EXTRA'e :)

Uzywam do niej 280-tki narazie, ale lada dzien bedzie tam silnik od napedu LG x48 (15zl, 0.4mm, prad ok 4A, nie wiem jakie obroty)...ale musze go najpierw stoczyc troche.

Pozdrawiam

MM

Reply to
mifau

Też mam naklejki na kazdym modelu: "Imię Nazwisko, nr. telefonu, Za zwrot nagroda." Podpatrzyłem u Kojota :) Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

...a ja na wszelki wypadek nie...

Pzdrw Robert