Najprostszy latawiec bez szkieletu

Witam,
Kiedyś w "świerszczyku" gdzies w latach 1986-88 był opisany latawiec z jednego kawałka papieru chyba A-4 odpowiednio wygiętego i odpowiednio zrobioną uzdą z
nitek, ma może ktoś ten opis?

napisał: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

jednego
uzdą z

Mam ale nie mam skanera, Książka pt: "Budowa i pilotaż latawców"
-- pozdr. Renart odpowiadając usuń z adresu "nospam" zobacz www.avia.tarman.pl

szkoda... książka jeśli starszej daty to będzie raczej niedostępna w ksiegarniach...
może w wolnej chwili będzie Ci się chciało to zrobić w paincie?
dzięki z góry
Robert

Robert napisał(a):

Powinienes cos znalezc na tych stronach http://www.arekhbt.thc.net.pl /
http://republika.pl/wojtekzysk / http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~bochniak/latawce/index.html Pozdrawiam Mariusz

jednego

Dzięki, do tej pory zainteresowało mnie to http://darmowa- energia.eko.org.pl/pliki/rozne/latanie/latawiec.html
bede szukal dalej;) Robert

prosze o odpowiedz osoby ktore wykonały sobie taką aktualizacje mam klopoty ze swoją ładowarką po upgrate i odziwo robbe juz nie odpisuje juz na maile
moze to normalny objaw - wole sie upewnic u kogos .

Użytkownik "Robert" napisał:

jednego
uzdą z

Cześć, A czy nie lepiej by było zrobić coś bardziej interesującego w postaci latawca z rurek do napojów?? Linki do tego modelu znajdziesz na mojej stronce. Pod adresem http://modele.pawelb.info w dziale Linki prawie na samym dole ;)
Z modelarskimi pozdrowieniami - Paweł"Klipa"B