Najprostszy latawiec bez szkieletu

Witam,
Kiedyś w "świerszczyku" gdzies w latach 1986-88 był opisany latawiec z jednego
kawałka papieru chyba A-4 odpowiednio wygiętego i odpowiednio zrobioną uzdą z
nitek, ma może ktoś ten opis?
Reply to
Robert
U¿ytkownik Robert snipped-for-privacy@tlen.pl w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Mam ale nie mam skanera, Ksi±¿ka pt: "Budowa i pilota¿ latawców"
Reply to
Renart F.
szkoda... książka jeśli starszej daty to będzie raczej niedostępna w ksiegarniach...
może w wolnej chwili będzie Ci się chciało to zrobić w paincie?
dzięki z góry
Robert
Reply to
Robert
Robert napisał(a):
Powinienes cos znalezc na tych stronach
Mariusz
Reply to
marsta
energia.eko.org.pl/pliki/rozne/latanie/latawiec.html
bede szukal dalej;) Robert
Reply to
Robert
prosze o odpowiedz osoby ktore wykonały sobie taką aktualizacje mam klopoty ze swoją ładowarką po upgrate i odziwo robbe juz nie odpisuje juz na maile
moze to normalny objaw - wole sie upewnic u kogos .
Reply to
Marcin Juraszek