Pilniki do plastiku

Czesc wszystkim, mam pytanie jakich używacie pilników do obróbki plastikowych części? Takich do metalu? do paznokci?
Dziękuję za pomoc
Maciek

Polecam do paznokci:) A do końcowych szliwów polerki do paznokci, nie zostawiają rys, nawet jak się nie ustawi idealnie równolegle do powieżchni, i przywracają plastikowi naturalny wygląd,nawet po "porządnym" zeszlifowaniu i szpachlowaniu :) Agnieszka

Użytkownik Agnieszka Kozak

Agnieszka? Jest tu wsród na kobieta modelarka? Świetnie!!

"To nie może być jogurt..."
Pewnie podpucha... Żądam dowodów... ;))
PZDR@dek

...to nie modelarka tylko znawca pilników do paznokci ;o) adam

Do kąta, wstydzić się i przeprosić... Lestat
--
DARTS: http://l.pl/lestat /
gg 281147

...siem zawstydziłem :o( przepruszam koleżankę z pilniczkiem ;o) adam

[...]

Takich
sam.Zbieram drewniane patyczki po lodach i naklejam dwustronnie roznej gradacji papierem scierny.Uzywalem roznych pilnikow i te moje, samorobne okazaly sie najlepsze.Dodam tylko ze uzywam je do prac szkutniczych w drewnie, ale sadze ,ze do plastiku...nie beda gorsze.
POZDRAWIAM Stanislam z Gdanska

Potwierdzam. Do pilowania polistyrenu pilniki metalowe sa jak najbardziej na miejscu. Schody zaczynaja sie przy pilowaniu szpachli. Poniewaz jest ona bardziej miekka niz polistyren pilknik natychmiast zapycha sie. A pilniczek zrobiony z wodoodpornego papieru sciernego - wystarczy tylko zwilzyc i jest jak nowy. Poza tym mozna zrobic pilnik takiego ksztaltu jaki jest nam aktualnie potrzebny. A do polerowania, tak jak pisala Agnieszka - polerki do paznokci. Tylko faktycznie polerki a nie pilniki na plotnie gradacji 180. Niestety z damskimi pilnikami jest ten klopot ze tylko na niektorych jest napisana gradacja plotna. Ja na takie trafilem tylko raz :(.
Rafal
--
Rafal rafal@ http://
Milczewski inx.pm.waw.pl inx.pm.waw.pl/~rafal