POL&ska

Z glebin modelarni ...

DM> Z pl.rec.lotnictwo:

DM> 15 kwietnia 2004 godz. 12:00 na stronie internetowej MI DM>

odbędzie sie czat z Ministrem Infrastruktury. DM> Mam wątpliwości czy zobaczymy jakieś konkretne odpowiezi, ale warto chyba DM> sprobowac przynajmniej uzyskac kilka odpowiedzi na nasze pytania.

DM> Pozdrawiam DM> DMazur

Witam. Jako ze mnie, to znaczy moja grupe zainteresowan interesowalo by takie spotkanie z innym pAnem ministren, to jestem ciekaw jak ogranizuje sie taki chat. Czy jest to ich inicjatywa Czy mozna gdzies zglosic postulat o checi takiego zebrania? jako ze nie jest to temat czysto modelarski i nie che zasmiecac forum. Poprosil bym o odpowiedz na priva kogos kto wie jak takie spotnaie jest organizowane i jak sie do tego zabrac.

Pozdrawiam w juz Swiatecznym nastroju. MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper