proline wchodzi w modelarstwo

firma proline jedna z najwikszych w branzy komputerowej wchodzi w modelarstwo i to chyba dobrze bo maj (przynajmniej w komputerach)
bardzo niskie ceny!
http://www.proline.pl/shop.php?g=Modele+zdalnie+sterowane -- a-d-a-m-e-k
Adam wrote:

I adekwatną do tych cen obsługę... Ja od dawna omijam tą ostoję socjalizmu ('bierz i spadaj') nawet jak mam zapłacić więcej gdzieś indziej.
pozdrawiam
majek
Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

Zgadza się, obsługa i stosunek do klienta są na poziomie wręcz ujemnym. Zaprzestałem u nich zakupów komputerowych jakiś czas temu, a jako modelarz nie wziąłbym od nich nawet za pół-darmo.
pozdrawiam, qrdl