Przesiadka na 2,4GHz? Doradzcie.

Co sądzicie o aparaturze Spectrum Dx6i.
W polsce cena okolo 800zł.
Mozna zamowic z angli i wyjdzie polowa tego z przesylka.
Teraz mam zwykłą esky 4ch z kompletu samolotu nemo i bardzo mnie drazni
jej zasięg max 200m a właściwie jego brak.
Dlatego zacząłem szukac apki ktora posłuży mi ze dwa lata. Jestem
początkujący. Cudów techniki nie potrzebuje i nie mam na nie pieniedzy.
Ale jesli np Sanwa VG6000 kosztuje 600zł , MX12 koło 550 i są one na
35MHz a za w przybliżeniu 400zł mogę mieć 6 kanałowe Dx6i na 2,4GHz to
co warto kupić.
Czytam opinie że ludzie powoli się przenoszą na 2,4 wiec kupowanie 35
było by chyba pchaniem samochodu pod górkę.
Jakie jest wasze zdanie?
PS. Apki będę używał z depronowymi Zefirkiem , RWD5 , Nemo , za jakiś
czas EG lub coś podobnego.
Wysarczy mi ona na takie potrzeby?
Pozdrawiam.
Reply to
Norbert
U¿ytkownik "Norbert" ...
OK. warta swojej ceny.
Tak, i na jeszcze sporo wiêcej. Kolejne odbiorniki s± co prawda wyra¼nie dro¿sze ni¿ "noname" na 35MHz ale w porównaniu z "topowymi markami" ju¿ jest ma³a ró¿nica. Z polow± ceny chyba nieco przesadzi³e¶ generalnie ok. 100 GBP + prezesy³ka to jednak wyra¼nie wiêcej ni¿ 400 z³. Zw³aszcza, ¿e ostatnio kursy Ale i tak siê op³aca.
Pozdrawiam,
Kaper
Reply to
Kaper
Cena radia 170$+18$ wysyłka. Biorąc pod uwagę że w polsce rozpietosc cen jest od 740zł ( i brak towaru ) do 820 ( i jest ) to jednak polowa ceny chyba. Pozdrawiam.
Reply to
Norbert
U¿ytkownik "Norbert" ...
Robi siê OT, ale ... w poprzednim po¶cie pisa³e¶: "Mozna zamowic z angli i wyjdzie polowa tego z przesylka" (zachowa³em oryginaln± pisowniê). W Anglii nie kupisz za 170$+18$.
A i tak 188$ to po dzisiejszym ¶rednim kursie NBP 2,3428 to ponad 440 z³. Dla u³atwienia podam, ¿e dwukrotno¶æ tej kwoty to 880 z³. Zreszt± i tak nie kupisz dzi¶ dolara w kantorze za 2,3428, a tym bardziej bank nie przeliczy po takim kursie przy p³atno¶ci kart±. W PayPalu np. 188$ to dzi¶ 448 z³.
Sorry, ale liczby nie k³ami±.
Pozdrawiam,
Kaper
Reply to