Przesiadka na 2,4GHz? Doradzcie.

Co sądzicie o aparaturze Spectrum Dx6i. W polsce cena okolo 800zł. Mozna zamowic z angli i wyjdzie polowa tego z przesylka. Teraz mam zwykłą esky 4ch z kompletu samolotu nemo i bardzo mnie drazni jej zasięg max 200m a właściwie jego brak. Dlatego zacząłem szukac apki ktora posłuży mi ze dwa lata. Jestem początkujący. Cudów techniki nie potrzebuje i nie mam na nie pieniedzy. Ale jesli np Sanwa VG6000 kosztuje 600zł , MX12 koło 550 i są one na

35MHz a za w przybliżeniu 400zł mogę mieć 6 kanałowe Dx6i na 2,4GHz to co warto kupić. Czytam opinie że ludzie powoli się przenoszą na 2,4 wiec kupowanie 35 było by chyba pchaniem samochodu pod górkę. Jakie jest wasze zdanie? PS. Apki będę używał z depronowymi Zefirkiem , RWD5 , Nemo , za jakiś czas EG lub coś podobnego. Wysarczy mi ona na takie potrzeby? Pozdrawiam.
Reply to
Norbert

Cena radia 170$+18$ wysyłka. Biorąc pod uwagę że w polsce rozpietosc cen jest od 740zł ( i brak towaru ) do 820 ( i jest ) to jednak polowa ceny chyba. Pozdrawiam.

Reply to
Norbert