[RC] jak prowadzic antene - rura weglowa

witam
wlasnie instaluje elektronike w szybowcu /andromeda/ i mam pytanko.
zastanawiam sie jak poprowadzic antenke - tylna czesc kadluba to rura
weglowa - w srodku ladniej ale pewnie zmniejszy sie zasieg.
co radzicie?
Reply to
Rafcio
witam
dzieki za info. nie bede testowal i zaufam twojej wiedzy :) pozdrawiam serdecznie
Reply to
Rafcio
U¿ytkownik "Rafcio" ...
I s³usznie.
Na fotkach mojej Andromedy nie widaæ antenki, ale prowadzon± mam tak samo jak w Bacie:
(zobacz ostatnie zdjêcie na stronie).
Pozdrawiam,
Kaper

Kaper